Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Idea Bank si Idea Leasing, avantajul designului ca instrument strategic

Brandient a dezvoltat identitatea brandurilor pentru lansarea locala

Puternicul grup financiar polonez Getin Holding a lansat in Romania brandurile sale internationale Idea Bank si Idea Leasing, ca urmare a achizitiei unei banci si a unei companii de leasing pe piata locala.

Cu o experienta extinsa in brandingul serviciilor financiare, Brandient a fost consultantul de strategie si design de brand angajat pentru a asigura relevanta si diferentierea locala a celor doua branduri.

Cele doua echipe locale de top management au rezonat la oportunitatea oferita de folosirea numelui atat de generos (Idea) in conceptul de branding, care a indrumat mai departe strategia si designul de brand, construind pe promisiunea unor produse si servicii simple, proaspete si flexibile. Aceasta decizie de a construi pe baza numelui a permis dezvoltarea unor manifestari de brand minimaliste dar curajoase, iar designul a devenit instrumentul principal al strategiei si dezvoltarii de brand.

In primul rand, logoul initial a fost modificat subtil, cu scopul de a conferi un rol mai proeminent simbolului "Four dots" si de a sustine o arhitectura de brand coerenta. De asemenea, identitatea vizuala isi asuma un rol important in sporirea prezentei stradale a brandului (care in termeni strict fizici este mai redusa decat a competitiei), prin extinderea comunicarii, intr-un mod proaspat si neconventional, pe orice suprafata disponibila: masini, locatii de retail, stationery etc. Aceasta generozitate a identitatii faciliteaza atat diferentierea brandului cat si engagement-ul intern.

Nu in ultimul rand, Brandient apreciaza deschiderea proprietarului grupului de a asocia lansarea in Romania cu spiritul antreprenorial si profesional national polonez, prin sloganele de lansare "Fresh banking from Poland"/ "Smart leasing from Poland". O asemenea promisiune confera, si in acelasi timp obliga la, un nivel inalt de garantie a prestatiei brandului.

Mai multe despre acest proiect puteti citi in studiul de caz realizat de Brandient.

Bucuresti, 26.05.2015
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.