Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Iancu s‑a intors! De data asta cu miei de Paste

Iancu revine ori de cate ori e nevoie sa sara in ajutorul oamenilor doborati de greutatile vietii. Acum, mai mult ca oricand, oamenii trec printr-o perioada grea si stiu ca trebuie sa se zbata ca sa isi pregateasca urmatorul eveniment de seama din an, Pastele. E momentul in care justitiarul Iancu apare in noua campanie Odyssey, ce comunica promotia de Paste Iancu de la Prodvinalco.

Si nu apare oricum, ci inarmat cu o colectie de 500 de pistoale si cu …o turma de 50 de miei! “Iancu este alaturi de oamenii lui in momentele importante din viata lor, atunci cand altii nu sunt langa ei. Acesta este mesajul noii campanii care incepe astazi si se deruleaza pana pe 28 mai. Mecanismul promotiei este unul simplu, participantii trebuie doar sa cumpere o sticla de Iancu la 0,5l, 1l sau 2l , sa trimita codul de pe bonul fiscal prin sms in perioada 9 martie – 28 mai si pot castiga un miel sau un pistol ornamental”, spune Alice Herea, Account Manager Odyssey.

Despre conceptul creativ, Anca Baciu – Copywriter Odyssey – spune: "Stim cat de important e Pastele pentru romani, mai ales pentru oamenii din target. Si in aceste vremuri grele, in care le va fi greu sa aiba o masa imbelsugata, Iancu le face cadou mielul fara de care Pastele nu e Paste. Asa, Iancu arata ca le intelege of-urile si este alaturi de ei. Headline-ul campaniei – – e cu dublu sens. Vorbeste si despre promotie, dar si despre fatarnicii de la putere, in spiritul justitiar al brandului."

Iancu este un brand care se adapteaza vietii consumatorului. Este acolo unde trebuie, cand trebuie. Noua promotie este menita sa il ajute pe consumator atunci cand el si familia lui au nevoie. Este o continuare fireasca a promotiei din iarna cand s-au dat porci de Craciun, care au prins foarte bine castigatorilor. Acum dam miei! Si pistoale, pistolul lui Iancu!

Promotia este comunicata direct catre consumatori prin mai multe materiale de comunicare la punctul de vanzare pe toata perioada de desfasurare a acesteia.

“Promotia din iarna a fost un succes, de aceea am decis sa incepem acest an cu o noua campanie de comunicare prin promotie. Suntem convinsi ca reactiile clientilor vor fi cel putin la fel de bune la primirea materialelor de comunicare cum au fost si de Craciun”, declara Andi Dascal, Director General Prodvinalco.

In dezvoltarea acestui proiect s‑au implicat, din partea Prodvinalco Cluj, Andi Dascal (Director General) si, din partea Odyssey, Dan Panaitescu si Anca Baciu (Creatie), Alice Herea (Client Service), Ionela Aprodu si Mihai Ilie (Media).
Iancu este un brandy care se adreseaza barbatilor intre 30-64 ani, cu venituri mici, carora le place sa bea cu prietenii, cu colegii, cu vecinii, in fata blocului, in curte sau la local.

Bucuresti, 09.03.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.