Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

IAB Romania acorda premiul Webvertiserul Anului 2012

Asociaţia IAB România va desemna „Webvertiser-ul Anului”, în semn de recunoaştere a integrarii si utilizarii constante si coerente a internetului ca mediu de comunicare, precum si a inovatiei si deschiderii fata de acest mediu. Premiul va fi acordat si in acest an in cadrul galei Internetics, eveniment organizat de The Institute.

Distinctia Webvertiserul anului este acordata de catre IAB Romania pe baza nominalizarilor primite din partea membrilor sai, nominalizari bazate pe cinci criterii esentiale:
– inovatie in marketing si publicitate online;
– deschiderea catre online si catre propuneri noi;
– respectarea standardelor IAB;
– investitia in online (ponderea online in bugetul de marketing si importanta acordata internetului in mixul de marketing)
– diversitatea canalelor interactive utilizate in campanii (display, performance, proiecte speciale, mobile, social media, virale, email marketing, consecventa in folosirea internetului in mixul de marketing).

In urma centralizarii nominalizarilor, Consiliul Director al IAB Romania analizeaza si voteaza Webvertiserul Anului 2012, luand in considerare performanta online a advertiserilor propusi, pentru perioada noiembrie 2011 – August 2012 si argumentele oferite de cei care inainteaza propunerile.

„Distinctia de Webvertiserul Anului inseamna din ce in ce mai mult pentru advertiseri in termeni de prestigiu si de certificare a rolului din ce in ce mai important pe care publicitatea online il are in mixul de comunicare. Webvertiserul Anului transmite un mesaj catre industrie referitor la creativitate, inovatie, eficienta si relevanta, ca beneficii ale mediului digital. Acordarea sa ofera un exemplu, an de an, si o recunoastere a bunelor practici in ceea ce priveste comunicarea online” declara Ioana Anescu, Director Executiv

Editia 2012 este a sasea editie Internetics la care IAB Romania ofera distinctia Webvertiserul anului. Companiile care au primit acest premiu pana la editia actuala sunt: Unilever (2007), L’Oreal Romania si Coca-Cola Romania (2008), Orange Romania (2009), ING Bank (2010) si Petrom (2012). Gala Internetics 2012, in cadrul careia vor fi premiate cele mai bune proiecte de pe piata de online din Romania pentru anul 2012, are loc pe 1 octombrie, orele 20.00, la Opera Nationala Bucuresti.

Bucuresti, 17.09.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.