Marti, 29 noiembrie 2011, in cadrul celei de-a unsprezecea editii a festivalului Internetics, IAB Romania a acordat distinctia Webvertiserul Anului companiei Petrom.
Castigatorul a fost desemnat in urma votului membrilor Consiliului Director al IAB Romania, pe baza nominalizarilor primite din partea membrilor Asociatiei, iar analiza propunerilor si oferirea distinctiei de Webvertiserul Anului 2011 pentru Petrom s-au facut pe baza a sase criterii.
Petrom a primit premiul de Webvertiserul Anului pentru ca a dovedit:
– inovatie in publicitate online, prin folosirea unor canale noi de comunicare ( mobile, generare de continut in Social Media, platforme dedicate comunitatilor – “Tara lui Andrei” ), dand nastere la initiative si actiuni de amploare in mediul online cu caracter constant – “Redescopera Romania”
– deschidere catre integrarea canalelor online in mixul de comunicare si dezvoltarea unor campanii cu o componenta majora de online atat in comunicarea de imagine cat si in CSR si PR
– respectarea standardelor IAB in campaniile derulate
– orientarea puternica spre mediul online prin alocarea unei ponderi semnificative a bugetului de marketing acestei zone;
– diversitatea canalelor interactive utilizate in campanii ( Display, proiecte speciale, mobile, Social Media, Virale, email marketing )
– consecventa in folosirea internetului in mixul de marketing
Premiul a fost inmanat Anei Bulgar, Online Manager Petrom, in cadrul Galei Internetics de ieri, de catre Ioana Anescu, Director Executiv al IAB Romania.
„A devenit deja o traditie ca IAB Romania sa isi exprime aprecierea fata de acei advertiseri care, prin campaniile remarcabile pe care le desfasoara in media digitala, atesta rolul din ce in ce mai important pe care publicitatea online il are in generarea unui spatiu in care consumatorii si produsele sau serviciile de marca se intalnesc si poarta dialoguri angajante, oferind advertiserilor respectivi rezultate concrete.”, spune Cristian Petriceanu, presedintele IAB Romania.
“Prin acordarea an de an a acestei distinctii ne dorim sa incurajam cat mai multi advertiseri sa aiba prezente semnificative in online si sa integreze in cat mai multe moduri acest canal de comunicare in mixul de marketing. De asemenea, consideram ca Webvertiserul Anului transmite un mesaj si un model catre industrie referitor la creativitate, inovatie, eficienta, relevanta si consecventa, ca beneficii ale acestui mediu”, declara Ioana Anescu, Director Executiv IAB Romania.
Editia 2011 este a cincea editie Internetics la care IAB Romania ofera distinctia Webvertiserul anului. Companiile care au primit acest premiu pana in 2011 sunt Unilever (2007), L’Oreal Romania si Coca-Cola Romania (2008), Orange Romania (2009) si ING Bank (2010).