Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

IAA Young Professionals vă invită la o nouă seară YP dedicată comunicării interne şi brandului de angajator

seara-yp

Asociaţia IAA Young Professionals organizează joi, 30 martie, ora 19:30, la sediul IAA, Seara YP: Comunicare internă şi Employer Branding. Evenimentul aduce în discuţie modul în care brandul de angajator şi comunicarea internă pot deveni factori de diferenţiere în recrutarea, păstrarea și dezvoltarea angajaţilor în companie.

Pentru că ne aflăm în plin sezon de recrutări pe piaţa forţei de muncă, am ales să dezbatem în cadrul unui nou eveniment marca IAA YP o temă de actualitate – brandul de angajator. Cu ajutorul invitaţilor noştri, vom încerca să aflăm care sunt principalele provocări pe care le întâmpină companiile în recrutarea angajaţilor din generaţia millennials, care sunt atuurile prin care o companie se poate diferenţia şi care sunt acei triggeri care îi pot determina pe angajaţi să rămână fideli unei companii – Ioana Sigarteu, Președinte IAA Young Profesionals.


Evenimentul îi are ca invitaţi pe:
•     Alina Manole, Talent & Resourcing Manager Vodafone – Alina Manole lucrează în cadrul companiei Vodafone din 2011, iar din 2014 este responsabilă de consolidarea şi dezvoltarea strategiilor de atragere a talentelor în echipa Vodafone.
•     Laura Chiculiţă, Chief Marketing Officer ejobs Group – cu o experienţă de peste 10 ani în Marketing și Comunicare, Laura Chiculiţă este specializată în marketing digital și marketing direct, online media planning & buying, social media & content strategies.
•     Ionuţ Munteanu, Managing Partner WebDigital – licențiat în psihologie și sociologie, Ionuţ Munteanu are o experiență extensivă atât din perspectiva clientului, cât și din cea a agenției, gestionând de-a lungul timpului campanii de marketing online pentru mai bine de 500 de clienți din industrii diferite.
•     Ana Ilinca Macri, Head of Internal Communication & Organizational Identity BCR – cu o experienţă de 17 ani în comunicare, CSR, change management şi cultură organizaţională, Ana Ilinca Macri lucrează în cadrul BCR din 2009, iar în ultimii patru ani s-a dedicat coordonării activităţii de comunicare internă şi identitate organizaţională, cu focus pe programele de redresare şi consolidare a culturii corporative.

Evenimentul se adresează tuturor studenţilor şi tinerilor profesionişti, viitorilor angajaţi sau celor interesaţi să afle mai multe despre strategiile abordate de companii în procesul de recrutare. Participarea este gratuită şi se realizează accesând formularul de înscriere. Locurile sunt limitate şi se ocupă în ordinea înscrierilor.

Seara YP Comunicare internă & Employer Branding este realizată cu sprijinul partenerilor La Fântâna şi salatele Eisberg.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.