Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

IAA lanseaza Modulul Digital in cadrul Scolii IAA de Marketing si Comunicare, in parteneriat cu IAB

S-a dat startul inscrierilor la Modulul Digital si la o noua serie de Modul 1 al Scolii IAA

Modulul Digital a fost creat ca o solutie profesionista pentru dezvoltarea cunostintelor si capabilitatilor de marketing si comunicare digitala, in contextul dezvoltarii accelerate a mediului on-line si a cresterii investitiilor in comunicarea digitala. Modulul Digital este dezvoltat de IAA in parteneriat cu IAB Romania.

Modulul Digital vizeaza persoanele care lucreaza in marketing si comunicare si care doresc sa se perfectioneze sau sa se specializeze pe zona de marketing si comunicare in mediul digital. Modulul se adreseaza persoanelor aflate pe pozitii de entry si middle management – account executive, account manager, planner, brand executive, brand manager.

La finalul Modulului Digital, cursantii vor fi capabili sa dezvolte si sa planifice campanii digitale integrate si sa le integreze in planul de marketing, sa utilizeze instrumente digitale care functioneaza sinergic, sa decida cand este oportuna folosirea mediului digital, care componente sunt relevante si sa evalueze si imbunatateasca eficienta campaniilor on-line folosind web analitics si metrici de evaluare.

Inscrierile pentru Modulul Digital se desfasoara in paralel cu inscrierile pentru o noua serie de Modul 1 Juniori. Persoanele care se vor inscrie la ambele module pana la data de 2 mai, vor beneficia de un discount.

Modulul I se adresează persoanelor cu experienţă limitată în marketing sau publicitate (d.e.: Junior Account executive, Account executive, Junior Brand Manager, Assistant Brand Manager) dar şi celor care aspiră la o poziţie în aceasta industrie. Acest modul va crea cursanţilor o imagine aprofundată despre bazele marketingului şi ale comunicării, va da posibilitatea cursanţilor să solicite şi să interpreteze cercetări de piaţă de orice fel, să construiască şi să bugeteze planuri de marketing, să construiască planuri de de comunicare, să evalueze strategii şi să îşi susţină public punctele de vedere La acest modul vor studia următoarele discipline: Marketing, Comunicare, Research, Business Administration& Finance, Prezentare – Motivaţie şi Expunere, Next Level.

Modalitatea de înscriere se face prin alcătuirea unui dosar care va cuprinde: CV-ul, formularul de înscriere şi trei eseuri.

Cursurile Modulului 1 Juniori vor incepe la data de 3 iunie, iar cursurile Modulului Digital vor incepe la data de 30 septembrie.

Mai multe detalii despre curricula, profesori, modalitati de inscriere si costuri gasiti pe siteul www.iaa.ro/scoala-iaa/introducere.

Bucuresti, 24.03.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.