Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

IAA a ales V+O Communication si Prospero pentru a promova un stil de viata sanatos

În urma licitaţiei la care au participat 10 agenţii de comunicare, IAA România a ales agenţiile V+O Communication şi Prospero, pentru continuarea campaniei de educare pentru un stil de viaţă sănătos în 2009. Campania este iniţiată de companii membre IAA în parteneriat cu CNA şi îşi propune să ajute la conştientizarea riscurilor presupuse de lipsa unei alimentaţii echilibrate şi a mişcării, oferind soluţii pentru eliminarea lor.  

“Agenţiile partenere în această campanie, V+O Communication şi Prospero, au demonstrat atât o excelentă înţelegere a stilului de viaţă actual al românilor cât şi gândire strategică şi capacitatea de a aborda proiectul într-un mod integrat”, declară Victor Dobre, Director Executiv IAA România.

Campania de educare cu privire la stilul de viaţă sănătos a demarat în 2008 având 2 piloni principali: nutriţie echilibrată şi exerciţiu fizic, şi îşi propune să continue şi în acest an educarea consumatorilor în vederea adoptării unui stil de viaţă echilibrat. Campania se va desfăşura din luna iunie şi până în decembrie 2009 şi va fi una integrată cu tactici de comunicare convenţionale şi neconvenţionale în prima fază pentru a ajuta la conştientizarea stilului actual de viaţă al românilor, în care un rol important îl au alimentaţia şi activitatea fizică, şi apoi prin educarea publicului larg. Acest proiect este primul de o astfel de amploare iniţiat într-un efort comun de către industrie sub umbrela IAA România în parteneriat cu Consiliul Naţional al Audiovizualului.

„Credem că putem face o diferenţă în educarea consumatorilor şi împreună cu echipa de proiect am reuşit să identificăm metodele eficiente de abordare a comunicării pentru a îndeplini obiectivele campaniei. Este un proiect provocator însă foarte important pentru consumatori şi acest lucru nu poate decât să ne motiveze să luptăm pentru a  schimba stilul de viaţă al românilor”, a spus Loredana Visa, General Manager V+O Communication.

Companiile susţinătoare ale campaniei sunt: Agrana România, Coca-Cola România, Hochland România, Kraft Foods România, Mars România, Nestle România, Unilever South Central Europe.

Agenţia V+O Communication va coordona întrega comunicare pentru acest proiect prin echipa V+O Communication formată din Loredana Visa – General Manager, Irina Alexandru – PR Account Manager, Andreea Keresztes – PR Executive. Echipa Prospero care va implimenta acţiunile de BTL pentru acest proiect este formată din Alexandru Calinescu – General Manager, Adi Carnu – Director BTL şi Andra Voinescu – Project Manager & Implementation.

Bucuresti, 04.06.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.