free download 78 travel guides written by experts

HyperActive devine partenerul de marketing interactiv pentru Lowe si Initiative

Lowe & Partners şi Initiative devin acţionari HyperActive, preluând în părţi egale un pachet de 80% din acţiunile companiei, în timp ce restul de 20% din acţiuni rămân în proprietatea lui Alex Vişa.

Compania de marketing interactiv condusă de Alex Vişa devine astfel parte a grupului format din Lowe & Partners, Initiative, Medic One, Lowe PR, Brand Connection şi Scholz & Friends, având acces la resursele locale şi internaţionale ale grupului, precum şi la portofoliul de clienţi.

După ce în 2008 Lowe & Partners a lansat divizia specializată în comunicare digitală – eLowe, HyperActive se alătură grupului formând alături de eLowe şi echipa de new media a Initiative o structură integrată.

„În anul 2007, în grupul nostru a venit primul specialist în digital advertising. Astăzi, ni se alătura o echipă. Un pas firesc pe care îl facem în întâmpinarea ”noii publicităţi”, publicitatea interactivă. Am căutat un partener care dincolo de expertiză şi profesionalism să vină şi cu valoarile umane, atât de importante pentru noi. HyperActive este nu doar una dintre cele mai bune companii de marketing interactiv de pe piaţă dar este şi o companie cu o echipă frumoasă. Cât despre Alex Vişa, el este fără îndoială unul dintre cei mai buni specialişti din România!” spune Veronica Savanciuc – Preşedinte & CEO Lowe & Partners.

HyperActive va îmbogăţi portofoliul de servicii oferite de companiile din grupul Lowe cu expertiză şi resurse importante în marketing digital. De la dezvoltare şi management de platforme web, la marketing online (optimizare & advertising pe motoarele de căutare – SEO & Google AdWords, online advertising & PR, e-mail marketing, viral marketing), mobile marketing, hosting şi proiecte speciale interactive.

„Marele beneficiu pe care acest parteneriat îl aduce deopotrivă clienţilor HyperActive şi clienţilor companiilor din grupul Lowe este integrarea serviciilor de digital communication într-un sistem full service în care toate etapele procesului de comunicare de la planificare strategică, creaţie & design, dezvoltare & implementare, planning & buying vor putea fi asigurate in house. Beneficiile la nivel de cost, rapiditate şi aliniere strategică sunt evidente” spune Alex Vişa – Managing Partner HyperActive.

Initiative şi eLowe au la activ proiecte ample de digital advertising pentru clienţi precum: Austrian Airlines, Bayer, BMW, Burger King, Eli Lilly, Johnson & Johnson, Millenium Bank, Orange, Schering Plough sau Unilever. În 2009, Initiative a fost singura agenţie de media premiată la gala Internetics pentru campania „Canicula face bine la reducere”/ Orange, dezvoltată împreună cu eLowe.

HyperActive a dezvoltat proiecte şi campanii pentru clienţi precum: Avon, Clal România, Farmaciile Dona, Hotelurile Continental, ING Bank, Magway, Orange sau Renault.

Alex Vişa – Managing Partener HyperActive este unul dintre cei mai buni specialişti în marketing interactiv, cu experienţă profesională vastă dobândită atât în agenţii de specialitate locale, cât şi peste hotare (Canada). Alex Vişa este certificat individual Google AdWords şi certificat Google Analytics IQ, iar HyperActive este companie certificată Google AdWords.

Bucuresti, 16.12.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *