Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

HumanGraphExperience: INFOGRAFIC Obiceiurile barbatilor romani in ce priveste consumul de bere

Starcom MediaVest lansează HumanGraphExperience, cu intenția de a oferi informații constante și relevante despre dinamica relației dintre consumatori și branduri și impactul pe care evoluția acesteia o are asupra comportamentului brandurilor pe piață. Seria de infografice este o inițiativă pe termen lung și reprezintă o parte din rezultatele de analiza ale departamentului de Consumer Understanding din cadrul agenției.

Starcom MediaVest a valorizat întotdeauna insightul puternic de consumator, de aceea monitorizează în mod constant comportamentul emergent al diferitelor grupuri de consumatori pentru a putea planifica comunicarea brandului în cel mai important spațiu – mintea consumatorului.

Astfel, pentru prima sa ediție, infograficul evidențiază obiceiurile bărbaților români în ce privește consumul de bere. Iată și câteva extrase din InfoGrafic:

  • Bărbații pot fi văzuți mai des cu o bere în mână decât făcând reparații în casă, practicând sporturi sau citind o carte.
  • Fiind atât de prezentă în viața lor, berea este ca o lupă care scoate în evidență legăturile dintre bărbați, trecând în legendă poveștile unei simple seri petrecute în oraș.
  • Parteneriatul bărbat – bere este atât de puternic datorită versatilității acesteia, a faptului că este un liant social și pentru că oferă bărbaților ocazia de a se exprima liber.

“Relația consumator – brand evoluează în mod continuu și odată cu ea se schimbă definiția clasică a mediei, aceea de achiziționare de spații și derularea de campanii publicitare. Încurajați de tehnologie, consumatorii joacă un rol important și constant în marketingul brandurilor, astfel încât înțelegerea motivațiilor lor devine esențială: semnificația brandului se extinde de la  caracteristicile sale fundamentale  la suma experiențelor trăite împreună cu consumatorii. Comportamentul de cumpărare și consum este strâns relaționat de comportamentul brandului, iar identificarea de insight-uri reale și actuale de consumator devine cel mai important avantaj competitiv.” declară Alexandra Iavorschi, Managing Director Starcom.

*HumanGraphExperience sunt realizare în colaborare cu Quickdata.

Bucuresti, 13.02.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.