Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

HumanGraphExperience continua: INFOGRAFIC Modern Tech Mums

Starcom MediaVest Group continuă seria HumanGraphExperience cu un nou studiu, Modern Tech Mums, cu privire la efectele pe care tehnologia modernă le are asupra vieții de familie și în special asupra relației dintre mamă și copil.

Iată câteva extrase din infografic:

·         Mamele au de făcut din ce în ce mai multe lucruri într-un timp din ce în ce mai scurt, 60% dintre mame muncind cel puțin 8h pe zi. Cu toate acestea 90% consideră familia prioritate principală, iar multitasking-ul devine metoda cea mai bună de organizare a timpului.

·         Condensarea timpului personal afectează și calitatea momentelor petrecute în familie, doar 36% din mame având timp să se uite împreună cu copiii lor la desene animate sau filme pentru copii
·         Zilnic 97% din mame folosesc telefonul mobil și 67% folosesc internetul, astfel că tehnlogia devine un aliat al mamelor pentru a crea noi ritualuri de familie, a continua și inspira tradițiile existente, a împartăși cu ceilalți și a re-trăi emoțiile petrecute alături de cei dragi.

„Apropierea zilei de 8 Martie ne-a inspirat pentru studierea unui segment de consumator de interes pentru foarte multe categorii de produse: mamele. Astfel, ne-am concentrat pe investigarea modului în care mamele își manifestă în continuare rolul principal de a menține echilibrul căminului, dar adaptându-se la constrângerile și oportunitățile societății moderne. Tehnologia s-a dovedit a fi principalul aliat în valorificarea momentelor de familie, având însă și unele limitări. Brandurile pot interveni în timpul limitat dedicat familiei într-un mod neintrusiv prin intermediul tehnologiei, relaționând cu mamele la nivel emoțional prin amplificarea intensității momentelor de familie și nu prin găsirea unor modalități de a le eficientiza viața, astfel încât să poată să facă și alte lucruri pe lângă multitudinea celor existente.” declară Alexandra Iavorschi, Managing Director Starcom.

Starcom MediaVest Group a lansat în februarie seria HumanGraphExperience cu intenția de a oferi informații constante și relevante despre dinamica relației dintre consumatori și branduri și impactul pe care evoluția acesteia o are asupra comportamentului brandurilor pe piață. Compania Starcom a valorizat întotdeauna insightul puternic de consumator, de aceea monitorizează în mod constant comportamentul emergent al diferitelor grupuri de consumatori pentru a putea planifica comunicarea brandului în cel mai important spațiu – mintea consumatorului.

Seria de infografice este o inițiativă pe termen lung și reprezintă o parte din rezultatele de analiza ale departamentului de Consumer Understanding din cadrul agenției.

*HumanGraphExperience sunt realizare în colaborare cu Quickdata.

Bucuresti, 06.03.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.