Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Hugh MacLeod vine in Romania la NetCamp

Pe data de 5 decembrie 2007 Evensys organizeaza  NetCamp,  primul eveniment de strategii si tendinte in domeniul Internetului. Conferinta va avea loc la Howard Johnson Grand Plaza Hotel din Bucuresti.

Invitat special in cadrul conferintei este Hugh MacLeod, specialist de talie mondiala in blogging, marketing si Internet. Acesta va sustine o prezentare in cadrul NetCamp, participantii la eveniment avand sansa sa cunoasca una dintre cele mai respectate figuri ale marketingului mondial. Hugh este in prezent Marketing Specialist pentru Stormhoek, companie din Africa de Sud care activeaza in industria vinurilor. Experienta lui a facut ca profitul companiei sa creasca de 5 ori de cand Hugh a inceput sa lucreze pentru ei.

MacLeod este un profesionist care crede in influenta conceptului de “web 2.0” asupra publicitatii si marketingului. Este autorul a doua teorii care s-au bucurat de un succces enorm in mediul online, "How To Be Creative" si "The Hughtrain". 

Primul mare succes de marketing inregistrat de Hugh s-a datorat blogului englishcut.com, conceput de el pentru cel mai tanar designer englez, Thomas Mahon. Dupa primele sase luni, compania acestuia si-a triplat vanzarile. 

Anterior, a lucrat ca advertising copywriter, pentru ca apoi sa debuteze ca blogger pe gapingvoid.com din anul 2001.

Blogul lui Macleod este al doilea ca importanta din Marea Britanie si al patrulea din Europa. De asemenea, acelasi blog ocupa locul 31 in clasamentul mondial al blogurilor realizat de Technocrati.   

Datorita experientei sale indelungate in domeniu, Hugh este invitat frecvent sa sustina prezentari atat in Europa cat si Statele Unite ale Americii. De asemenea, este consultant pentru companii care inregistreaza succese masive ca urmare a experientei si spiritului inovativ al lui MacLeod. Un astfel de exemplu este Microsoft, pentru care Hugh a creat conceptul de “bluemonster”.

NetCamp isi propune sa raspunda la intrebarile pe care practicienii in domeniu le au privitor la noile oportunitati deschise de Internet. Evenimentul asteapta participarea practicienilor locali si regionali din sfera Internetului, telecom, software, media sau advertising, precum si a celor interesati de oportunitatile de dezvoltare oferite de mediul online.

Pentru mai multe informatii referitoare la eveniment si program puteti accesa site-ul www.netcamp.ro.

Bucuresti, 20.11.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.