Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Hotelul The Marmorosch Bucharest, Autograph Collection înregistrează rezultate solide în primul an de activitate

Ausra Lucinskaite, director general Marmorosch Bucharest Autograph Collection Hotel

The Marmorosch Bucharest, Autograph Collection, un proiect unic, premium în industria hotelieră locală, marchează un prim an de activitate cu rezultate solide și noi planuri de dezvoltare.

Pe parcursul primelor douăsprezece luni de activitate, compania s-a concentrat pe extinderea portofoliului de servicii, crearea de noi experiențe 360 de grade pentru oaspeți, precum și pe atragerea de noi talente în echipa hotelului.

Cu un nivel record de ocupare și rezervări, precum și cu o creștere de 25% a personalului, hotelul de 5 stele se angajează în continuare planurilor de dezvoltare.

„A fost un an foarte bun, plin de provocări și proiecte noi, care au dus la mari realizări. Având în vedere mediul economic general, am reușit să asigurăm un grad mediu de ocupare de peste 50% în primul nostru an de activitate. În plus, ultimele luni au fost la 80-85% grad de ocupare, iar în următoarele luni suntem rezervați integral. Aceste rezultate reflectă experiența noastră operațională, munca unor echipe de profesioniști, colaborări și parteneriate de success.”, a declarat Ausra Lucinskaite, Director General, The Marmorosch Bucharest, Autograph Collection Hotel.

Ausra Lucinskaite, director general Marmorosch Bucharest Autograph Collection Hotel
Ausra Lucinskaite, director general Marmorosch Bucharest Autograph Collection Hotel

Poziția în centrul orașului, istoria și arhitectura unică au asigurat hotelului de 5 stele 70% din ocupare din rezervări externe. În ceea ce privește scopul călătoriei, 70% din rezervările din ultimul an au venit din segmentul turismului de afaceri.

În ceea ce privește preferințele și cerințele clienților, oaspeții din segmentul business preferă să rezerve camere în timpul săptămânii și sunt în mare parte interesați de experiența gastronomică oferită de hotel, dar și de serviciile de wellness. Pe de altă parte, turiștii din segmentul de agrement rezervă de obicei weekend-uri lungi.

Pentru sezonul de toamnă, The Marmorosch Bucharest, Autograph Collection va lansa noi activități concepute pentru oaspeții săi, precum Brunch-ul Marmorosch, activări speciale pop-up sau prezentări de modă în parteneriat cu designeri locali.

Datorită cererii ridicate și ratelor de rezervare, hotelul intenționează să deschidă o capacitate suplimentară pentru zona SPA și ia în considerare construirea unei terase pentru a îmbunătăți experiența clienților.

Inaugurat în urma unei investiții de 42 de milioane de euro, hotelul The Marmorosch Bucharest, Autograph Collection este cel mai amplu proiect al operatorului hotelier lituanian Apex Alliance.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.