Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Hot Bucket de la KFC devine “Bucket de bine”

Pentru fiecare produs vândut, KFC donează un leu către SOS Satele Copiilor România

KFC lansează campania “Bucket de bine”, prin care va susține bugetul anual al unei familii SOS din cadrul organizației SOS Satele Copiilor București.

Astfel, în perioada 1 martie – 31 decembrie, 1 leu din prețul fiecărui “Bucket de bine” cumpărat va merge către familia SOS sponsorizată de KFC România, din care fac parte 5 copii cu vârste între 7 și 11 ani, îngrijiți de o mamă socială.

Pe lângă cele 20 de aripioare delicioase, cei care vor achiziționa un Hot Bucket, redenumit “Bucket de bine”, vor primi, în semn de mulțumire, câte un sfat sincer din partea copiilor de la SOS Satul Copiilor București.

“Încă din primul moment când i-am cunoscut pe copiii din familia SOS am fost impresionați de maturitatea și candoarea lor. Dacă anul trecut, când am început colaborarea cu SOS, am susținut material activitățile educaționale ale copiilor din casa pe care o sponsorizăm, în acest an ne-am propus să ne implicăm total, «adoptând» o familie din Satul SOS București. Ne dorim ca ei să beneficieze de cele mai bune condiții pentru a se dezvolta armonios. Bucketul de bine l-am gândit astfel încât să aibă o valoare îndreptată în două direcții: pentru nevoile copiilor, dar și pentru clienții noștri, care vor primi câte un sfat sincer de la un copil poate prea înțelept pentru vârsta lui”, spune Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC.

“Colaborarea dintre SOS Satele Copiilor România şi KFC a evoluat la fel de natural ca o relaţie între doi prieteni mobilizați de un scop comun. Urmarea acestui parteneriat, o mamă SOS şi cei cinci copii pe care îi creşte cu dragoste şi devotament vor avea oportunitatea ca, pe lângă satisfacerea nevoilor inerente dintr-o gospodărie, să aibă acces şi la activităţi suplimentare educative, dar şi de joacă. Contribuția prietenilor de la KFC este apreciată de fiecare membru al organizației, dar în primul rând de copiii noştri”, a declarat Carmen Brumă, Head of PR and Fundraising Department, SOS Satele Copiilor România

Scopul unei familii SOS este acela de a crea un mediu de susținere în care copiii să parcurgă toate etapele unei copilării normale. KFC va susține toate cheltuielile necesare pentru alimente, îmbrăcăminte, îngrijiri medicale și activitățile educaționale ale copiilor din casa sponsorizată. De asemenea, KFC va susține atât pregătirea școlară a celor 5 copii din casă, cât și activitățile lor extra-curriculare, care le dezvoltă aptitudinile și le diversifică pregătirea: excursii însoțite de activități (ateliere de cusut, olărit etc.), activități sportive pentru dezvoltarea motricității (balet, fotbal), cursuri de șah, cursuri de limbi străine.

Parteneriatul KFC cu SOS Satele Copiilor România se înscrie în direcțiile strategice de CSR ale KFC România, prin care compania sprijină educația și dezvoltarea tinerilor, direcție susținută în ultimii 7 ani prin parteneriate cu organizații non-profit.

Bucuresti, 11.03.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.