Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

HORNBACH vestește primăvara prin noua campanie de publicitate: „Eliberează-te de stres!“

Elibereaza-te de stres

În noua sa campanie de primăvară, HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, abordează efectul benefic al muncii fizice grele din casă și din grădină.

Într-o implementare amuzantă, ca de obicei, campania așază situațiile de stres zilnic într-un context complet nou. A

stfel, stresul din supărările cu șeful, din problemele de educație cu copiii și din consumul exagerat de mijloace media este pur și simplu eliminat printr-o acțiune DIY.

Elibereaza-te de stres

În spot, procesarea problemelor enervante de zi cu zi din interiorul imaginar al personajului principal este preluată de o trupă de „Rubber Cowboys“ hiperactivi, care colectează acești factori cauzatori de stres și îi transformă în transpirație. În lumea reală, protagonistul construiește în grădină o impresionantă scară din pietre grele. „Eliberează-te de stres!“ este mesajul simplu și pregnant care apare la finalul spotului.

„Campania este o invitație tipică companiei HORNBACH, ca în această primăvară să deveniți activi fizic și creativi în grădină“, spune Thomas Schnaitmann, director de marketing Germania și al comunicării internaționale de marketing în cadrul HORNBACH. „Fiecare persoană care a săpat vreodată un iaz în grădină, care a plantat răsaduri sau a construit o terasă știe că un proiect care te face să transpiri reprezintă programul perfect de compensare a stresului cotidian.

Implementarea spotului se evidențiază printr-o atenție specială pentru detaliu și un grad înalt de creativitate, astfel încât se creează rapid impresia că poate fi vorba despre orice altceva, numai despre un film publicitar nu. „Am sesizat rapid ce potențial imens se ascunde în spatele spotului „Rubber Cowboys“, creat împreună cu Andreas Nilsson, regizor, și Peter Grant, production designer“, declară Guido Heffels, director de creație al HEIMAT.

„Eliberează-te de stres!“ este o campanie integrată care se desfășoară pe TV, în mediile online și outdoor, începând cu 16 martie. De asemenea, spotul campaniei poate fi vizualizat și pe www.hornbach.ro/elibereaza-te-de-stres.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.