Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

HORNBACH: Tendințele pieței se mută spre confort, viteză și personalizare

magazin Hornbach
  • Serviciile devin parte esențială din experiența de cumpărare
  • Cererea pentru montaj, debitare și livrare, în creștere accelerată

Tot mai mulți clienți din România preferă să-și externalizeze proiectele de amenajare, trecând de la tradiționalul Do It Yourself la o abordare mai practică din categoria Do It For Me. În acest context, Hornbach România – unul dintre principalii retaileri de bricolaj din România – accelerează oferta serviciilor sale integrate, care completează experiența de cumpărare cu montaj, debitare, transport, personalizare și livrare door-to-door.

magazin Hornbach

„Încă de la intrarea pe piața din România, un accent important a fost pus și pe serviciile oferite, acestea fiind o componentă puternică în personalizarea experienței de cumpărare. În ultima perioadă s-a simțit nevoia unui refresh strategic dat de schimbarea modului în care românii fac cumpărături în segmentul de bricolaj. Produsul în sine nu mai este un argument suficient pentru client. Din lipsă de timp și din dorința eficientizării întregului proces de amenajare/construire, tot mai mulți români caută soluții rapide, bine făcute, care să le economisească energie și să-i degreveze de stres. Practic, observăm o trecere ușoară de la Do it Yourself la Do It For Me”, declară Radu Oniga, Director General Hornbach România.

Dublarea echipelor de montaj în ultimii doi ani

Portofoliul Hornbach include o gamă extinsă de servicii: transport marfă, debitare PAL, înrămare tablouri, confecționare perdele și draperii, surfilare, mixare vopsele, închiriere remorci, finanțare și montaj pentru o varietate de produse. Hornbach testează în prezent un serviciu de livrare door-to-door dedicat comenzilor din magazinele fizice.

Aceste servicii sunt integrate în toate magazinele Hornbach, iar o parte dintre ele sunt deja disponibile online, într-o strategie omnichannel care vizează accesibilitate maximă indiferent de canalul de cumpărare.

În ultimele 12 luni, Hornbach România a înregistrat creșteri majore în cererea pentru servicii în toate cele 9 magazine din România, cele mai solicitate fiind cele de montaj.

„Tot mai mulți clienți ne spun că este din ce în ce mai greu să găsești meșteri buni. Noi am construit în 18 ani o rețea solidă de echipe verificate, oferim prețuri competitive și garanție de 2 ani pentru toate serviciile de montaj. Numărul echipelor a fost aproape dublat în ultimii doi ani, ceea ce ne-a permis să reducem semnificativ timpii de execuție”, a adăugat Radu Oniga.
Procesul este gândit să fie cât mai ușor pentru client. De exemplu, pentru montarea unei uși, clientul este asistat de consultanți încă din faza de selecție. După achiziționarea produselor, clientul poate solicita o vizită de evaluare la domiciliu, efectuată de echipele Hornbach. Taxa pentru evaluare este returnată integral dacă se încheie contractul pentru montaj.

„Clienții economisesc timp și energie datorită pachetului complet oferit de Hornbach: produsul, consultanța, livrarea, montajul și chiar opțiunile de finanțare. Acest pachet integrat înseamnă mai puțin stres, mai puține drumuri, mai mult timp petrecut cu familia”, a explicat reprezentantul companiei.

Configuratoare digitale și soluții personalizate

Strategia Hornbach merge și în direcția digitalizării. Compania a lansat deja configuratoare online pentru debitarea PAL-ului, dar și pentru ferestre și uși PVC. Opțiunea este una simplă și eficientă pentru clienți. Spre exemplu, în cadrul debitării PAL-ului, clienții au posibilitatea să aleagă dintr-o gamă variată de culori și canturi, plata fiind efectuată doar pentru cantitatea de material dorită, fără obligativitatea achiziționării întregii plăci.

Un alt exemplu este configuratorul de amenajare interioară: utilizatorii încarcă o fotografie a camerei pe care vor s-o renoveze și pot testa virtual pardoseli, culori de vopseluri sau alte finisaje, înainte de a cumpăra.

Serviciile Hornbach sunt utilizate preponderent de persoane fizice, dar și de meșteri, arhitecți și mici antreprenori. Indiferent dacă este vorba despre un client aflat la primul proiect de renovare sau despre un profesionist în amenajări interioare, nevoile sunt aceleași: competență, eficiență, consultanță și execuție de încredere.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.