Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Hormann lanseaza in Romania doua produse din gama populara

Hörmann România lansează în acest an două produse din gama populară şi îşi propune să intre pe piaţa renovărilor. În acelaşi timp, compania pune accent pe siguranţa şi protecţia utilizatorilor, încercând să schimbe viziunea clienţilor din faza de proiect şi comandă a uşilor de garaj / industriale. Hörmann pune accent in 2009 si pe promovarea conceptului post – vânzare.
 

Hörmann, cel mai mare producător european de uşi de garaj şi tehnică de încărcare lansează la începutul acestui an două produse din gama populară.
Uşa de garaj Europa Renomatic este o uşă secţională care se vinde întrun pachet atractiv împreună cu un sistem de automatizare şi finisaje deosebite (stejar auriu, finisaj mătăsos şi finisaj metalizat). Costul acestei uşi către clientul final este de 899 euro, TVA inclus. Al doilea model lansat pe piaţa locală este uşa din oţel Europa Renodoor pentru intrare în casă, cu preţul către clientul final de 1.199 euro, TVA inclus.

Hörmann participă şi în acest an la Construct Expo Ambient 2009 (6 – 10 mai). Chiar dacă piaţa este mai puţin dinamică decât în anii anteriori, prin prezenţa la Construct Expo Ambient, Hörmann propune soluţii şi produse noi, adaptate acestui context.

Pentru 2009 Hörmann România estimează o cifră de afaceri de până la 15 milioane euro, după ce anul trecut compania a avut o cifră de afaceri de 12,5 milioane euro. 2008 a reprezentat o creştere a afacerii din România cu 39% faţă de 2007. Pentru 2009, compania are ca obiectiv menţinerea cotei de piaţă pentru uşile de garaj (aproximativ 50%), şi uşile industriale (aproximativ 40%). Pentru tehnica de încărcare, uşile speciale şi uşile de interior, oficialii Hörmann şi-au propus creşterea cotei de piaţă cu procente variind între 5 şi 10%.

„Estimăm pentru anul în curs o creştere a cifrei de afaceri, dar cu un procent mult mai mic decât în anii trecuţi, maxim 18%. Este un an dificil pentru sectorul construcţiilor, de aceea am încercat să adaptăm oferta propunând două produse din gama populară, cu preţuri mai mici, asigurând însă acelaşi standard de calitate. Pentru uşile de garaj şi uşile industriale vom lua în calcul din acest an şi piaţa renovărilor. Inexistentă până în acest moment în România, unde garajele nu reprezintă o tradiţie, sperăm să dezvoltăm această piaţă în Ardeal şi Banat. De asemenea, vom propune clienţilor şi servicii post-vânzare de mentenanţă atât pentru uşile de garaj cât şi pentru uşile industriale”, spune Bogdan Cojocaru, Director General Hörmann România.

Un alt obiectiv pentru 2009 îl reprezintă trainingurile pentru dealeri, având ca temă responsabilitatea dezvoltatorului de proiect pentru respectarea normelor de siguranţă ale utilizatorului. Din 2007 au intrat în vigoare şi în România standardele Uniunii Europene pentru uşi de garaj şi uşi industriale care au înlocuit astfel normele din ţările membre.

„Piaţa din România este orientată în funcţie de preţ, de aceea mulţi dezvoltatori rezidenţiali sau industriali nu iau în calcul specificaţia tehnică. Încercăm să îi instruim întâi pe dealerii noştri şi prin intermediul lor să îi ajutăm pe clienţi să îşi schimbe viziunea. Pentru fiecare proiect trebuie să se ţină cont de numărul de persoane care accesează uşa respectivă, cât şi de gradul lor de instruire. Ar trebui ca toţi producătorii de uşi de garaj să poată fi ajutaţi să obţină acest standard de calitate, astfel încât utilizatorii din România să fie în siguranţă”, explică Bogdan Cojocaru.

Hörmann acordă o preocupare constantă respectării standardelor de calitate şi asigurării protecţiei, dezvoltând de-a lungul timpului numeroase patente atât pentru uşile de garaj cât şi pentru cele industriale, care protejează viaţa utilizatorilor. Cele mai importante sunt:
–    bariera de fotocelule VLR oferă protecţie sporită împotriva accidentării sau distrugerilor materiale. Senzorul optic incorporat în uşi recunoaşte obstacolele înaintea producerii unui impact şi opreşte uşa automat
–    dispozitivul inteligent de protejare împotriva prinderii degetelor.

De asemenea, compania a dezvoltat în ultimii ani o serie de patente pentru produsele sale: vitrarea Duratec rezistentă la zgârieri, protecţia de siguranţă antiefracţie pentru uşile de garaj, uşa culisantă automată antifoc, uşile antifoc STS, trasmiţătorul radio pentru uşile de garaj, andocarea asistată şi ruloul spiră cu ruperea punţii termice (detalii despre acestea în info–press-ul ataşat).

Hörmann este lider european în producţia uşilor (de garaj, industriale şi speciale). Cu o prezenţă în peste 57 de ţări din Europa, Asia şi America de Nord şi 12 fabrici, Hörmann a înregistrat în 2008 la nivel global o cifră de afaceri de peste 1 miliard euro, din care 51% pe piaţa din Germania şi 49% export. În 2008 compania a deschis trei sucursale în India, Grecia şi Emiratele Arabe Unite şi a mărit numărul de angajaţi, ajungând la 6.500.

Bucuresti, 19.02.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.