free download 78 travel guides written by experts

Honda Trading aniverseaza 3 ani de activitate in Romania lansand cea mai complexa oferta din piata

Honda Trading România lansează la nivel național oferta „Honda Trading Anniversary”, pentru a marca astfel 3 ani de prezență pe piaţa auto din România.

Campania ce va susține oferta beneficiază de un spot TV cu o abordare originală, ce pleacă de la ideea aniversării mărcii Honda împreună cu toţi cei care o îndrăgesc. Clipul va rula pe posturile TV Antena 3, Discovery, National Geographic, Money Channel, Realitatea TV și Sport.ro.

Hirotomo Kani – Preşedinte Honda Trading România declară: ”Sărbătorim 3 ani pe piața auto românească și vrem ca atât actualii clienti cât și viitorii posesori de automobile Honda să fie alături de noi.

Oferta noastră aniversară se adresează tuturor grupurilor de utilizatori și acoperă majoritatea modelelor noastre; am încercat să înlăturăm principalele obstacole de care se lovesc cei ce doresc să achiziționeze o mașină astfel că, în momentul de față, oferim taxa de poluare cadou, condiții de finanțare speciale, prețuri fixe în RON și multe alte avantaje pe care vă invităm să le descoperiți în rețeaua noastră. Primele semne din piață sunt extrem de bune, lucru care ne dovedește că interesul față de marcă este la fel de ridicat și că toți pasionații de Honda (și nu numai) vor profita din plin de această ocazie.”

Campania „Honda Trading Anniversary” va fi de asemenea prezentă în print și online și va fi susținută de o componentă de POS marketing la sediile dealerilor din toată țara.

Noua campanie de comunicare pune accentul pe relația dintre consumator și brand, pe rolul pe care automobilul Honda îl are în viața de zi cu zi și totodată marchează un eveniment important în evoluția Honda Trading România pe piața locală. Campania este realizată integral în România, în colaborare cu agenția de brand Infinit Solutions.

Alex Cernătescu, CEO and Creative Director – Infinit Solutions: “Clipul publicitar ce se află în centrul campaniei porneşte de la ideea că toată lumea sărbatoreşte împreună cu Honda, iar după o zi plină mașinile își aduc singure proprietarii la o petrecere-surpriză”.

Bucuresti, 31.08.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *