Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Holsten si Tempo, o noua campanie de imagine

Alege acum Holsten, Fratia berii

Noua campanie de imagine Holsten continua povestea cavalerilor. “Berea Germana Nr. 1 in Romania” sustine ideea de cavaler modern prin intermediul noilor endorseri Holsten: Regele Hagi și elevii sai de la echipa Viitorul.

Corectitudine, altruism, curaj, spirit de sacrificiu, sunt valorile care au stat la baza succesului echipei FC Viitorul, din 2017 sponsorizata de catre Holsten. In plus, cavalerii moderni au acum și un Rege, nimeni altul decat legendarul Gheorghe Hagi, un model de cavalerism autentic, in teren și in viata.

Campania de imagine are mai multe executii, iar fiecare poveste surprinde intr-un mod amuzant și inspirational una dintre aceste valori.

Alege acum Holsten, Fratia berii

“Simbioza dintre Regele Hagi si brandul Holsten ne-a ajutat sa formulam destul de usor executiile derivate din valorile clasice ale cavalerilor medievali. Si asta pentru ca ele nu s-au schimbat prea mult in ultimii 400+ ani. O echipa de fotbal impreuna cu antrenorul si staff-ul sunt pana la urma niste cavaleri moderni condusi de un rege. Staff-ul cu care am lucrat la spoturi a simtit din plin presiunea tribunei, dar s-a miscat exemplar pe teren si a facut o figura frumoasa. Spoturile s-au filmat in timp record, cu sprijinul unui regizor experimentat ca Radu Muntean. Multumim regelui, cavalerilor, productiei si nu in ultimul rand clientului, pentru incredere si suport”, a spus Razvan Mitoiu – Director Creatie Tempo Advertising.

Spoturile ruleaza pe principalele statii TV, iar campania are si o componenta de Digital si Trade.

“Aceasta campanie, de la creatie pana la filmare a fost un mare efort de echipa: agentie, echipa de brand, echipa de filmare, casa de productie, regizor, protagonist, si suntem foarte mandri de rezultat”, a declarat Paul Markovits, Vicepreședinte Marketing, URBB.

Echipa Tempo Advertising:
Razvan Mitoiu – Director Creatie
Mihai Preotu – Director Strategie
Gabriel Coman – Senior Copywriter
Edouard Cubassa – Senior Art Director
Eugen Gana – Senior Copywriter
Bogdan Firu – DTP
Elena Pomarac – Account Director
Andreea Racoceanu – Account Executive

Echipa URBB:
Paul Markovits – Vicepresedinte Marketing
Mihaela Necula – Marketing Manager
Adrian Puiu – Brand Manager Holsten

Casa de productie: Multimedia Est

Regizor: Radu Muntean

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.