Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Holdmann lanseaza BRISI – gama proprie de detergenti profesionali

Holdmann, cel mai mare furnizor de soluţii de igienă profesională din România, lansează sub marca proprie BRISI doua game de detergenţi profesionali şi săpunuri lichide: BRISI PLUS şi BRISI ECO.

Produsele BRISI sunt recomandate pentru menţinerea igienei în domeniul industrial, HoReCA, industria alimentară, spaţii comerciale, birouri, medical şi auto.

Noua gamă BRISI cuprinde 9 tipuri de săpun lichid şi 17 tipuri de detergenţi profesionali pentru diverse suprafeţe (vase, pardoseli, covoare şi tapiţerii, ceramică, sticlă, lemn, tehnică de calcul şi auto). Produsele sunt concentrate, însă prezintă un grad de biodegradabilitate ridicat.

„Utilizarea unui produs profesional de curăţenie asigură 3 avantaje: eficienţa procesului de igienizare, costuri reduse şi efort diminuat. Produsele de curăţenie profesionale sunt mult mai concentrate decât cele pentru uzul casnic şi sunt mai eficiente în asigurarea igienei în domeniul industrial, în hoteluri şi restaurante sau în spaţiile comerciale”, a declarat Iulian Zonenstain, director general Holdmann Europe.

Pentru promovarea noului BRISI, Holdmann a demarat la începutul acestei luni o amplă campanie de promovare către clienţii actuali şi potenţiali, utilizând instrumente de marketing direct şi prin crearea unui website dedicat: www.brisi.ro

„Acum, la lansare, oferim sub marca BRISI gamele Eco şi Plus. Dar acesta este doar primul pas în dezvoltarea unor game complexe, concepute pentru a asigura soluţii complete de igienizare pentru fiecare tip de suprafaţă şi optimizării bugetului de curăţenie al clienţilor noştri.”, a declarat Iulian Zonenstain, director general Holdmann Europe.

Compania estimează, prin introducerea noii game de detergenţi şi săpun lichid în portofoliu, o dublare a vâzărilor acestor produse pentru 2008. În 2007, produsele de curăţenie profesionale (detergenţi, dezinfectanţi şi săpun lichid) au reprezentat cca 15% din cifra de afaceri a companiei.

Holdmann este unul dintre cei mai importanţi actori de pe piaţa igienei profesionale din România. Compania a luat naştere în 1994 şi a ajuns în prezent furnizorul de igienă profesională cu cea mai mare acoperire din România (16 reprezentanţe zonale). Holdmann are un portofoliu de peste 1000 de produse de bază de la cei mai mari producători internaţionali: Mediclinics, Vileda Professional, Karcher, Vikan, SCA Tork, Johnson Diversey, etc. Printre clienţii Holdmann se numără: Petrom, Ikea, Cris-Tim McDonald’s, Pizza Hut, Burger King, KFC, Antibiotice, Dorna Lactate, Best Western, Mariott, Ramada şi mulţi alţii.

Bucuresti, 02.07.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.