Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Holcim (Romania) si-a mentinut ritmul de crestere in 2007

Holcim (România) a înregistrat în 2007 rezultate foarte bune în ceea ce priveşte performanţa operaţională şi financiară. Conform datelor preliminare, cifra de afaceri a companiei în 2007 a fost de aproximativ 990 milioane lei (circa 290 milioane euro), ceea ce reprezintă o creştere de 28% comparativ cu 2006, an în care compania a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 775 milioane lei (220 milioane euro). “În 2007 am înregistrat un progres foarte bun în toate cele trei arii ale dezvoltării durabile: creşterea economică, protecţia mediului şi responsabilitatea socială datorită oamenilor noştri minunaţi. Am continuat şi anul trecut să oferim produse şi servicii de calitate, iar creşterea producţiei noastre de ciment din 2007 poate fi exprimată în 15.000 de case pentru familii din întreaga Românie.” a declarat Markus Wirth, Director General al Holcim (România).

INVESTIŢII
În 2007, Holcim (România) a investit 123 milioane euro într-o serie de proiecte privind modernizarea tehnologiei de producţie, protecţia mediului, dezvoltarea afacerii, sănătatea şi securitatea în muncă, proiecte sociale şi de resurse umane.

Printre proiectele implementate în 2007 se numără şi:
·    continuarea modernizării fabricii de ciment din Câmpulung;
·    programe de dezvoltare personală şi profesională pentru angajaţi;
·    Structo® – noul tip de ciment cu aplicaţii multiple;
·    lansarea staţiei ecologice de betoane din Bucureşti – Pantelimon şi a staţiei de agregate din Gligoreşti, jud. Cluj.

REALIZĂRI ŞI NOUTĂŢI
Pentru a putea satisface şi mai bine nevoile clienţilor, în mai 2007, Holcim (România) a lansat noul tip de ciment Structo®. Acest produs este realizat în conformitate cu noile standarde în vigoare şi poate fi utilizat în betoane armate şi nearmate, pentru diferite elemente de construcţie din lucrări civile şi inginereşti.

În iulie 2007, Holcim (România) a lansat dispeceratul pentru preluarea centralizată a comenzilor de ciment, filer şi lianţi hidraulici speciali. Clienţii companiei din toată ţara pot comanda produsele Holcim (Romania) prin simpla apelare a numărului de telefon 0248 506 600 în reţelele de telefonie fixă sau formând *CIMENT, adică *246368, apelabil numai din reţelele mobile Vodafone şi Orange.

Pentru a putea fi şi mai aproape de clienţii săi, compania a continuat şi în 2007 să-şi extindă reţeaua de staţii de betoane şi agregate. Astfel, în septembrie, a fost lansată în Bucureşti – Pantelimon cea de-a 16-a staţie ecologică de betoane, ca urmare a unei investiţii de 3 milioane euro.

Cea de-a cincea staţie de agregate a Holcim (România) a fost lansată în noiembrie, investiţia fiind de peste 3,5 milioane euro. Staţia de agregate se află în comuna Luna, satul Gligoreşti, şi deserveşte judeţele Cluj şi Mureş. Echipamentul de sortare, spălare şi concasare este fix şi are o capacitate de procesare balast de 230 tone / oră.

Modernizarea fabricii de ciment din Câmpulung, care a început la sfârşitul lui 2005, a continuat şi în 2007 şi urmează să fie finalizată anul acesta.

RESPONSABILITATE SOCIALĂ
Anul trecut, Holcim (România) a susţinut prin diverse activităţi (materiale informative, tabăra specială de pregătire, seminarii în universităţile din întreaga ţară) cel de-al doilea ciclu al competiţiei internaţionale Holcim Awards for Sustainable Constructions – www.holcimawards.org. Având premii în valoare de 2 milioane USD, obiectivul competiţiei Holcim Awards este de a motiva specialiştii din domeniul arhitecturii şi construcţiilor în a găsi soluţii pentru provocările actuale ale societăţii precum: managementul energiei, protecţia mediului, folosirea resurselor regenerabile, protejarea valorilor culturale şi aşa mai departe. Data de închidere a înregistrării proiectelor în cadrul competiţiei este 29 februarie 2008.

Pentru al şaptelea an consecutiv, Holcim (România) a investit şi în 2007 în programe de dezvoltare profesională şi personală a angajaţilor săi. Programe complexe de leadership şi management, abilităţi de comunicare, prezentare şi negociere, managementul timpului şi priorităţilor, marketing, operare calculator, limbi străine, cursuri tehnice şi de calificare sunt doar câteva dintre programele personalizate oferite de Holcim (România) angajaţilor săi. Programele de training de anul trecut au totalizat 0,9 milioane euro.

Începând cu anul şcolar 2007-2008, Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului a inclus proiectul educaţional “Creeaza-ti mediul!” în programa naţională a obiectelor opţionale pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial. Proiectul a fost iniţiat în 2004 de către Holcim (România) şi Fundaţia Concept în colaborare cu Ministerul Educaţiei. Una dintre cele mai importante componente ale proiectului a fost elaborarea a trei seturi de publicaţii educaţionale, respectiv: Suportul educaţional pentru elevii din clasele III – VII, Ghidul metodologic pentru personalul didactic de la clasele III – VII şi un Dicţionar de termeni, ce poate fi folosit la toate clasele.

Bucuresti, 29.01.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.