Brânzica proaspătă de la Hochland a intrat în forță pe piața românească, îmbogățind-o cu cinci noi produse: Brânză de vaci, Brânză de vaci dietetică, Brânză Făgăraș, Cottage Cheese și Cottage Cheese Light. Conceptul creativ, materialele pentru in-store și evenimentul de lansare pentru publicul intern au fost realizate de pastel, agenția specializată în crearea de experiențe de brand.
Conceptul creativ a avut ca sursă de inspirație exact caracteristicile și beneficiile noilor produse. Astfel, principalul beneficiu evidențiat a fost viteza, brânzica proaspătă Hochland fiind un produs pe care poți să îl consumi în multe situații, ușor, rapid. Această gustare sănătoasă se poate transforma oricând într-o masă delicioasă, mai ales astăzi, când timpul nu este niciodată suficient, iar oamenii sunt mereu pe fugă, între birou, sală, drumuri către sau înspre grădinită/școală etc.
Mesajul campaniei de lansare este unul prietenos: “Brânzica proaspătă te urmează oriunde ziua te ghidează”. Astfel, focusul este pe produs, iar adresarea este directă, personală, cu un ton jucăuș, dat de rimă. Totodată, are o aplicabilitate foarte largă, arătând versatilitatea produsului.
Forța internă de vânzări a fost prima categorie de public care a aflat despre noile produse Hochland. Peste 150 de persoane au participat la un eveniment inedit și extrem de interactiv, organizat sub forma unei Adunări Generale a Orașului Hochland la care au participat: Constructori – Marketing, Polițiști – Sales, Aviatori – Supply Chain, Doctori – Trade Marketing și, bineînțeles, Primarul – Director de vânzări. Obiectiv: identificarea necunoscuților care au apărut în oraș – cele 5 tipuri de brânzică proaspătă Hochland. Spațiul a fost decorat cu elemente specifice unui oraș: indicatoare, semne de circulație, clădiri, parc, grădiniță, birou etc.
“Conceptul evenimentului a fost neașteptat și jovial: New in Town. Astfel, focusându-ne pe caracteristicile produsului, ne-am asigurat că echipa cunoaște noua gamă și caracteristicile sale, înțelegându-i poziționarea și direcția de comunicare. ”, a explicat Ioana Mucenic, visionary managing partner pastel. „Produsele au fost expuse pe macheta unui orășel, pe care chiar noi, în agenție, am creat-o, lipind piesele cu penseta.”, a încheiat reprezentanta agenției.
Pentru promovarea in-store a noilor produse Hochland a fost realizată o gamă largă de materiale: postere, shelf-liners, shelf-stoppers, wobblers, flyere și branding pentru frigidere. Acestea au ajuns în marile magazine din cele mai importante orașe ale țării, convingându-i pe consumatori să încerce noile produse Hochland.
Echipa pastel care a contribuit la realizarea acestei campanii este formată din: Ioana Mucenic (visionary managing partner), Paul Cotor (fresh minded creative director), Mihaela Stoica (indeed efficient senior account), Ionela Toma (inspired senior copywriter), Alexandru Nedelcu (The cool – art director).
Din partea Hochland, echipa care a coordonat întreaga campanie este formată din: Bianca Scumpu (Group Brand Manager), Raluca Osmanovici (Junior Brand Manager) și Mihaela Negrilă (Asistent Director General).