Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Hochland si pastel: impreuna pentru lansarea noii game de branzica proaspata

Brânzica proaspătă de la Hochland a intrat în forță pe piața românească, îmbogățind-o cu cinci noi produse: Brânză de vaci, Brânză de vaci dietetică, Brânză Făgăraș, Cottage Cheese și Cottage Cheese Light. Conceptul creativ, materialele pentru in-store și evenimentul de lansare pentru publicul intern au fost realizate de pastel, agenția specializată în crearea de experiențe de brand.

Conceptul creativ a avut ca sursă de inspirație exact caracteristicile și beneficiile noilor produse. Astfel, principalul beneficiu evidențiat a fost viteza, brânzica proaspătă Hochland fiind un produs pe care poți să îl consumi în multe situații, ușor, rapid.  Această gustare sănătoasă se poate transforma oricând într-o masă delicioasă, mai ales astăzi, când timpul nu este niciodată suficient, iar oamenii sunt mereu pe fugă, între birou, sală, drumuri către sau înspre grădinită/școală etc.

Mesajul campaniei de lansare este unul prietenos: “Brânzica proaspătă te urmează oriunde ziua te ghidează”. Astfel, focusul este pe produs, iar adresarea este directă, personală, cu un ton jucăuș, dat de rimă. Totodată, are o aplicabilitate foarte largă, arătând versatilitatea produsului.

Forța internă de vânzări a fost prima categorie de public care a aflat despre noile produse Hochland. Peste 150 de persoane au participat la un eveniment inedit și extrem de interactiv, organizat sub forma unei Adunări Generale a Orașului Hochland la care au participat: Constructori – Marketing, Polițiști – Sales, Aviatori – Supply Chain, Doctori – Trade Marketing și, bineînțeles, Primarul – Director de vânzări. Obiectiv: identificarea necunoscuților care au apărut în oraș – cele 5 tipuri de brânzică proaspătă Hochland. Spațiul a fost decorat cu elemente specifice unui oraș: indicatoare, semne de circulație, clădiri, parc, grădiniță, birou etc.

“Conceptul evenimentului a fost neașteptat și jovial: New in Town. Astfel, focusându-ne pe caracteristicile produsului, ne-am asigurat că echipa cunoaște noua gamă și caracteristicile sale, înțelegându-i poziționarea și direcția de comunicare. ”, a explicat Ioana Mucenic, visionary managing partner pastel. „Produsele au fost expuse pe macheta unui orășel, pe care chiar noi, în agenție, am creat-o, lipind piesele cu penseta.”, a încheiat reprezentanta agenției.

Pentru promovarea in-store a noilor produse Hochland a fost realizată o gamă largă de materiale: postere, shelf-liners, shelf-stoppers, wobblers, flyere și branding pentru frigidere. Acestea au ajuns în marile magazine din cele mai importante orașe ale țării, convingându-i pe consumatori să încerce noile produse Hochland.

Echipa pastel care a contribuit la realizarea acestei campanii este formată din: Ioana Mucenic (visionary managing partner), Paul Cotor (fresh minded creative director), Mihaela Stoica (indeed efficient senior account), Ionela Toma (inspired senior copywriter), Alexandru Nedelcu (The cool – art director).

Din partea Hochland, echipa care a coordonat întreaga campanie este formată din: Bianca Scumpu (Group Brand Manager), Raluca Osmanovici (Junior Brand Manager) și Mihaela Negrilă (Asistent Director General).

Bucuresti, 20.11.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.