free download 78 travel guides written by experts

HNC – healthcare communication comunica si in 2009 pentru compania daneza Ferrosan

HNC – healthcare communication continuă şi în 2009 colaborarea cu compania farmaceutică daneză Ferrosan. În acest an HNC va desfăşura o campanie de informare şi de fidelizare a publicului pentru produsul Multi-tabs, supliment alimentar dedicat copiilor cu vârste cuprinse între 4 şi 10 ani.

Campania debutează în luna aprilie prin distribuirea la nivel naţional în farmacii pentru toţi cumpărătorii de Multi-tabs a unor cărţi pentru copii, al căror personaj principal va fi eroul Super-Multi. Ulterior campania va continua pe litoral, unde cei mici îşi vor putea cunoaşte eroul preferat prin intermediul unor concursuri sportive, dar şi în sălile de teatru ale marilor oraşe din ţară, unde copiii vor putea viziona scenete ce-l vor avea ca personaj principal pe Super-Multi.

Şerban Porfireanu, Managing partner HNC – healthcare communication: “Ferrosan este o companie de renume pe plan internaţional, iar faptul că a decis să prelungească colaborarea cu HNC şi în al doilea an de la lansarea în România nu poate decât să ne onoreze. Costul total al programelor de comunicare pe care Ferrrosan le va desfăşura alături de HNC în 2009 se va ridica la peste 100.000 de euro. ”

Ferrosan a devenit clientul HNC – healthcare communication încă de la lansarea pe piaţa din România, în 2008.

HNC – healthcare communication este în prezent cea mai mare agentie full-service specializată în comunicarea medicală din Romania. Înfiinţată în 1999, HNC a colaborat de-a lungul timpului cu importante companii farmaceutice precum: Pfizer, Bayer Schering Pharma, Roche, Danone, Zentiva, Teva, Servier, Centrofarm, CSC Pharmaceuticals, ADM Farm, Farmexpert, Ewopharma, sau Siepcofar, dar si cu importante insţitutii medicale precum: Ministerul Sănătăţii Publice, Asociaţia Română a Producătorilor Internaţionali de Medicamente (ARPIM) sau Societatea Română de Gastroenterologie.
În prezent agenţia are o echipă formată din 18 angajaţi şi a încieiat anul 2008 cu o cifră de afaceri de 1,8 milioane de euro.

Compania daneză Ferrosan, producător de suplimente alimentare şi produse sterile pentru chirurgie, a intrat pe piaţa din România în anul 2008 când a achiziţionat Alsifcom Intermed din Cluj-Napoca, valoarea tranzacţiei fiind de 3,5 milioane de euro.

Bucuresti, 06.04.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *