Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

HighStuff-urile marilor companii au decis: Cel mai potrivit cadou

este BabyTree

Conducerea unor mari companii, precum BRD, CEZ Romania, Primera Comunication, PR Wave, RP Media Production, Business Media Grup, Fun Science System, trusturi de presa ca Adevarul Holding sau Catavencu si multi altii au hotarat ca o parte din bugetele alocate cadourilor de sarbatori sa mearga spre achizitonarea unui produs inedit pe piata romaneasca – BabyTree. “Intrebarea la care a trebuit sa raspundem si noi la inceput a fost: ce este acest BabyTree?
E …, aici este gaselnita celor de la Botanique, compania careia ii apartine in intregime meritul de a fi a adus acest produs in Romania. BabyTree este un produs unic. Cred ca cu greu va fi egalat in acest an pe piata cadourilor”, sunt aprecierile Loredanei Pascal, director general PRwave INTERNATIONAL. BabyTree este o planta, mica in prima faza, care creste si se dezvolta intr-o capsula-breloc timp de 3 pana la 6 luni, dupa care se replanteaza in exterior, intr-un vas mai mare, unde se poate dezvolta nestanjenita.

“Multe evenimente, multe cadouri promotionale. Cu totii cautam obiectul promotional perfect. M-am plictisit de portofele, agende, ceasuri si genti. Cautand pe internet noi idei de cadouri am reusit sa gasesc ceva deosebit si am comandat rapid. A fost o surpriza placuta. Babytree este o planta f mica intr-un suport de plastic deosebit.
Pe langa ideea de cadou, achizitionarea unui Babytree este un gest important pentru mediu, pentru ca 0,5 Euro din vanzarea fiecarei plante pleaca spre Planete Urgence, un ONG care se ocupa de reimpaduriri”, spune Raluca Zamfir, Director de comunicare BRD – Groupe Societe Generale.

Surpriza pe care o ofera acest produs este faptul ca desi este o planta vie, o poti purta cu tine peste tot. Capsula cu BabyTree o poti atasa la telefonul mobil, la cheile de la casa, masina sau la geanta. Iata ca, daca esti un iubitor de plante, iti poti lua si “gradina” cu tine peste tot. Si asta nu este tot. BabyTree a devenit atat un simbol al celor care iubesc natura, dar si un simbol al celor care vor s-o ajute. O parte din banii cu care se cumpara aceste plante sunt dirijati catre plantarea de copaci pe Terra. BabyTree s-a asociat cu Planète Urgence (ONG) pentru a contribui la un vast Program de Impadurire a Planetei. Acest Program a beneficiat de o ampla campanie de comunicare sub titulul “Un miliard de copaci” lansata de Wangari Mathaai, laureata a Premiului Nobel pentru Pace in 2004 cu sprijinul Programului Natiunilor Unite pentru Mediu. Acesta a fost motivul principal pentru care companiile au preferat acest cadou in detrimentul altora.

“Am aflat de Baby Tree de pe internet. Considerand ca este un produs interesant, am comandat Baby Tree pentru a le face cadou angajatelor firmei cu ocazia sarbatorilor (iar ele au fost foarte incantate), dar motivul principal a fost faptul ca o parte din pret este donat pentru a se planta copaci. Comanda a fost onorata rapid, a doua zi de cand am confirmat plata am primit produsele. Produsul se recomanda singur (fiind purtat in special la mobil), pentru ca este ceva deosebit si foarte dragut”, a declarat Carmen Barbu, Director Financiar al firmei Intoco.

Chiar de la aparitia lui pe piata BabyTree a devenit foarte repede semnul distinctiv, simbolul, emblema celor care iubesc si protejeaza mediul, si asta nu doar in Romania ci, peste tot in lume. Cu alte cuvinte, BabyTree nu are voie sa lipseasca din accesoriile persoanei care cu adevarat iubeste natura si vrea sa ajute mediul, chiar si in acest mod, prin plantarea unui copac.
Asta pe de o parte. Pe de alta parte, BabyTree a devenit un accesoriu nelipsit pentru persoanele care vor sa fie in pas cu tendintele mondiale, care vor sa fie la moda, care vor sa fie trendy. “Aceasta idee a devenit o modalitate noua de a iesi in evidenta, un leti-motiv al celor care vor sa se faca vazuti, auziti, cunoscuti. Din acest motiv, poate observati si dumneavoastra acest lucru, toate guvernele, toate marile companii, toate pesrsoanele publice, toti oamenii politici, renumitii actori sau artisti vorbesc zilnic despre mediu, protectia mediului si reimpadurirea planetei. Foarte putini dintre acestia insa fac si ceva practic care sa ajute cu adevarat aceasta cauza. Dincolo de acestea ar mai exista si alte motive pentru care ne-am orientat asupra cadoului BabyTree: este acea noutate pe care o cauta fiecare companie, este acel ceva mic, util si placut, este viu, seamana cu un animal de companie daca vreti. Este cadoul de care te atasezi instantaneu. Si mai este ceva. Iti asumi si o responsabilitate odata ce ai un BabyTree: trebuie sa-l cresti, sa ai grija de el, sa-l uzi din cand in cand, sa-i dai putina lumina. Intr-un cuvant sa-l iubesti. Iar asta este o mare responsabilitate. Nu oricine este capabil de asa ceva”, apreciaza Loredana Pascal, director general PRWave.

In plus fiecare plantuta are o simbolistica aparte. Iar din acest punct de vedere BabyTree poate simboliza finete, tandrete sau armonie, rabdare si perseverenta, entuziasm si aventura, gratie si eleganta, vointa si imaginatie, seductie, noroc, belsug si abundenta, creativitate, intelepciune si echilibru, blandete si generozitate, calm seninatate si armonie interioara, senzualitate sau stangacie, dragoste, pasiune si voluptate, liniste deplina, prietenie si legaturi durabile, Vedeti cat de multe sunt? Si toate acestea intr-un singur cadou: BabyTree.

„O alta valenta pe care o are BabyTree se adreseaza parintilor. Puteti darui copiilor un BabyTree pentru a avea un bun „compnion”, dar si pentru a-i responsabiliza fata de un nou mic mebru al familiei, inainte de a avea un animal de companie sau chiar un fratior sau o surioara”, a declarat Patricia Pop, director general Botanique, importator BabyTree in Romania.

Este cu siguranta cel mai potrivit cadou pentru membrii familei, prieteni, angajati, parteneri de afaceri, evenimentele si sarbatorile din acest an, si cu siguranta si in 2008, este cadoul ce poarta aerul timpului si care a creat fenomenul BabyTree.

Pentru mai multe informaţii
Patricia Pop
Director General

Botanique
Tel/Fax: 021/330.12.12
Mobil: 0724.373.050
Email: office@botanique.ro

Bucuresti, 11.12.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *