Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

HERMES Evolution implementat de Scandia Food – Sibiu

Scandia Food, lider pe piata conservelor pe baza de carne din Romania, a ales sa utilizeze HERMES Evolution, solutia Transart pentru automatizarea activitatii de merchandising si vanzare a reprezentantilor de vanzari.

Scandia Food, prin brandurile proprii (Scandia Sibiu si Bucegi) reprezinta mai mult de jumatate din piata conservelor de piata, iar restul este asigurat de marcile proprii ale retailerilor cu care colaboreaza compania, Scandia Food producand circa 80% din produsele marci proprii ale retelelor internationale de magazine.

In 2012 compania a implinit 90 de ani de activitate. Tot in 2012 Scandia Food a inaugurat la Sibiu o fabrica de ultima generatie, extinzandu-si activitatea de la segmentul conservelor pe baza de carne si spre segmentul mezelurilor.

Odata cu modernizarea liniei de productie, Scandia Food a simtit nevoia modernizarii si a modului in care isi desfasoara activitatea forta de vanzare. Pentru aceasta, Scandia Food a ales solutia HERMES Evolution – lider de piata pe segmentul Sales/Field Force Automation din Romania.

„Am ales Transart ca si partener datorita experientei si expertizei companiei in domeniul FMCG, avand multe implementari la activ. Relatia cu Transart s-a dovedit a fi una foarte buna, flexibila, angajatii Transart fiind extrem de atenti si avand o viteza de reactie foarte mare la cererile noastre.” – a declarat Rares Popescu – Director Planificare Strategica & IT, Scandia Food

Implementarea HERMES Evolution la Scandia Food s-a realizat in doua etape – intr-o prima etapa a fost implementata partea de Merchandising a aplicatiei HERMES Evolution, urmand sa se implementeze si modulul de Presales.

„La inceputul proiectului, am avut cateva intalniri in care ne-am aliniat fortele – departamentul Trade Marketing, IT si Vanzari din Scandia Food au fost implicate in proiect, iar Transart a avut toata sustinerea pentru a implementa sistemul. Toate configurarile planificate de Transart au fost facilitate de catre Project Manager-ul si Team Leader-ul alocati si s-au desfasurat in cele mai bune conditii.” – a declarat Rares Popescu – Director Planificare Strategica & IT, Scandia Food

In prezent, echipa de merchandiseri Scandia Food, formata din 35 de agenti, utilizeaza HERMES Evolution – modulul Merchandising, pe terminale Motorola ES 400, care ruleaza pe platforma Windows Mobile.

„In urma implementarii HERMES Evolution obtinem date obiective din piata, legate de toti cei 4P de marketing, la nivel de POP, judet, regiune si total tara, date accesibile tuturor functiunilor relevante printr-un singur click. Aceasta informatie, preluata si centralizata in timp real din toata tara, ne permite sa luam decizii mult mai rapid.” – a mai declarat Rares Popescu – Director Planificare Strategica & IT, Scandia Food

Printre beneficiile oferite companiei Scandia Food de aplicatia HERMES Evolution, modulul Merchandising se numara:
· Aplicatie multi-platforma si multi-device – permite portarea sistemului HERMES Evolution pe orice platforma aleasa de Scandia Food;
· Informatii actuale si corecte culese din toata tara folosind chestionare de trade-marketing: prezenta produse, alte produse similare, spatiu la raft, etc.;
· Aplicarea mai unitara a actiunilor promotionale in toate punctele de vanzare (trade-marketing) si a materialelor promotionale folosite: POSM-uri, plasari secundare etc.
· Optimizarea rutelor;
· Informatiile culese din teren sunt sincronizate si centralizate pe server zilnic, astfel incat un set extins de rapoarte cu date proaspete sunt disponibile in orice moment al zilei;
· Posibilitatea realizarii unui Census anual de magazine;
· Integrarea sistemului HERMES Evolution cu sistemul Business Intelligence pe care il utilizeaza compania Scandia Food;
· Controlul activitatii fortei de vanzari prin utilizarea modulul GPS, care permite geocodificarea locatiilor si urmarirea pe harta, in Back Office, a pozitiei reprezentantului de vanzari in momentul vizitei la client;
· Urmarirea respectarii standardelor de mercantizare impuse de companie prin posibilitatea preluarii de FOTO direct in aplicatie.

HERMES Evolution este primul sistem autohton din gama SFA/FFA care ruleaza pe orice categorie de dispozitive mobile: PDA, smartphone, tablet, netbook, laptop, atat pe platforma Windows, cat si pe platforma Android.

Lider pe piata solutiilor mobile Sales/Field Force Automation din Romania, Transart are o experienta de peste 16 ani in oferirea de solutii pentru automatizarea activitatii reprezentantilor de vanzari care desfasoara activitate de teren. Solutia HERMES Evolution a fost aleasa de peste 200 de companii din 18 tari, cu peste 6000 de licente mobile in exploatare.

Bucuresti, 12.03.2013

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.