expoplast Sibiu 2019

Hendi deschide primul magazin în România

· Anul trecut, Hendi a avut o creștere de 73% a cifrei de afaceri din România
· Este o creștere-record obținută în cei 8 ani de când activează la noi în țară
· Grupul Hendi, activ în 7 țări, are afaceri de peste 150 de milioane de euro

Hendi, producător și distribuitor de echipamente nealimentare de catering, produse de bufet, articole de bucătărie și veselă pentru industria de catering și horeca, deschide primul magazin în România. Situat în Otopeni, pe Calea Bucureștilor nr. 242, magazinul are o suprafață de 310 metri pătrați, iar 2500 produse sunt expuse și disponibile pentru vânzare.

Deschiderea magazinului reprezintă una dintre deciziile-cheie pe care mizează Hendi pentru extinderea afacerilor din România. „Ne continuăm ritmul de creștere și în 2019 cu 50% față de anul trecut pe primele trei luni ale acestui an, ritm care este dat de toate canalele de vânzare, atât prin oamenii de pe teren, prin key accounți și prin canalul online”, a declarat Alina Arhire, General Manager Hendi România. Alina Arhire consideră că sortimentul vast, termenul rapid de livrare, optimizarea stocurilor în funcție de preferințele clienților români, parteneriatele solide cu producători de top, relansarea magazinului online propriu și consolidarea echipei de vânzări directe au fost principalii factori care au stat la baza creșterii record înregistrate anul trecut.

Alina Arhire
Alina Arhire

Înființat în 1934 în Olanda, grupul Hendi are în prezent afaceri de peste 150 de milioane de euro în 7 țări din întreaga lume: Olanda, Polonia, Austria, Grecia, Marea Britanie, Hong Kong și România.

Gama de produse comercializate cuprinde peste 4500 de articole, de la accesorii clasice, precum oale, tigăi, tăvi Gastronorm, ustensile profesionale de bucătărie, ustensile de patiserie, dar și produse care țin pasul cu noile tehnici de gătit, cum ar fi deshidratatoarele, aparatele de afumat sau aparatele de gătit sous-vide.

„Piața Horeca din România a crescut ușor de la an la an, cu aproximativ 5%. Estimarea noastră totală de piață este de 250 de milioane de euro, iar aici includem și echipamentele second-hand care se vând. Noi vrem să ieșim din tiparul clasic de vânzare, plănuim să vindem pe canale multiple, cu accent deosebit pus pe clienți. Pentru ei deschidem primul nostru magazin, care sper să fie primul dintr-o serie mai lungă. Mizăm în continuare pe principalele noastre avantaje: stocul și timpul de aprovizionare rapid, pe gama extrem de largă și în continuă dezvoltare, 90% din sortiment sub marcă proprie și dezvoltarea produselor în pas cu bucătăria modernă din vestul Europei”, a precizat Alina Arhire, General Manager Hendi România.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *