free download 78 travel guides written by experts

HELL ENERGY a lansat o nouă campanie globală, cu Bruce Willis în prim-plan

Bruce Willis, cunoscutul actor de la Hollywood, este imaginea celei mai recente campanii globale a HELL Energy. În spotul TV filmat la New York în această primăvară, actorul apare alături de Zuleyka Rivera, una dintre cele mai frumoase femei din lume.

Spotul a fost filmat atât pe străzile din New York, cât și într-un apartament de lux de la un etaj superior al unui zgârie-nori. Este pentru a doua oară când brandul și Bruce Willis fac echipă, după ce, la începutul acestui an, actorul a fost de acord să fie ambasadorul brandului HELL Energy pentru încă doi ani.

Partenera din spot a celebrului actor, Zuleyka Rivera, este recunoscută la nivel mondial pentru apariția sa din videoclipul Despacito, care a adunat până acum 6.7 miliarde de vizualizări pe YouTube.

Filmările au fost realizate în colaborare cu aceeași companie americană care s-a ocupat și de producția primului spot. În cele trei zile de filmare, Bruce Willis a avut ocazia de a se reîntâlni cu vechile sale cunoștințe, atât din echipa HELL, cât și din echipa de producție. Starul american a dat încă o dată dovadă de profesionalism, dar nu a ratat șansa de a-și demonstra umorul, făcând glume alături de echipă.

Energy Coffee

„Filmările din acest an au avut loc într-o locație minunată, ne-am distrat de minune și totul a decurs exact cum ne-am plănuit, chiar dacă gluma de la finalul spotului a fost una de moment, introdusă chiar de Bruce. Această reclamă are un aer diferit față de prima, veți vedea. Personalitatea fascinantă și aparte a lui Bruce se potrivește perfect cu filosofia noastră, iar în Zuleyka am reușit să găsim partenerul perfect pentru el” , declară Péter Pantl, Director Internațional de Comunicare și Marketing al HELL ENERGY.

Campania are ca scop nu doar promovarea băuturilor energizante HELL ENERGY, ci și a noului sortiment de băuturi pe bază de cafea HELL ENERGY Coffee, lansat pe piața internațională în acest an. Pe lângă spotul TV, campania include și activări în digital și social media, dar și acțiuni in-store și promovare outdoor.

Spotul poate fi vizionat aici:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *