expoplast Sibiu 2019

Heineken versus incalzirea locala

Heineken lupta impotriva incalzirii locale si lanseaza special pentru consumatorii sai o noua experienta: Heineken served Extra Cold.

“Consumatorii care isi petrec timpul liber in cluburile sau in barurile hot, dar foarte aglomerate, au acum ocazia sa experimenteze o noua senzatie – Heineken served Extra Cold. Este o adevarata experienta super premium Heineken la zero grade Celsius pe care am creat-o plasand in diferite orase din tara frigidere speciale Heineken si aparate pentru bere la draught care pastreaza berea la temperatura de zero grade”, a declarat Ilco Kwast, Group Brand Manager Heineken.

Heineken seved Extra Cold reprezinta o nouă senzatie, o experienta diferita, mai puternica si mai racoritoare. La zero grade Celsius berea isi pastreaza toate calitatile, fiind mai puţin amara, mai fina si mai rece pentru o perioada mai indelungata. Toate aceste calitati premium creeaza o combinatie de senzatii surprinzatoare!

„Aparatul Heineken draught are un impact foarte puternic asupra consumatorilor, fiind singurul care mentine berea extra cold si acest lucru se vede prin faptul ca are gheata pe el. De altfel, este pentru prima oara cand putem servi bere draught la zero grade. Inovatia Heineken are un impact deosebit asupra vanzarilor. Servind bere obligatoriu la zero grade, consumatorul nu se opreste la o singura halba” ne spune Frumosu Calugaru, Manager General Zvon Pub.

Este aceeasi bere Heineken, apreciata la nivel global, dar într-un nou ambalaj, o sticla eleganta, de 33 ml, „long neck”, care se serveste la zero grade Celsius direct din frigiderele speciale. Heineken served Extra Cold este comercializata în toată tara, în baruri, cluburi, restaurante si supermarketuri.

Pentru a lansa noua experienta Heineken served Extra Cold, in perioada 16 mai – 16 august 2007 Heineken deruleaza o campanie de comunicare, susţinută prin outdoor, presa si on-line. Mai multe detalii referitoare la campanie se gasesc pe site-urile www.heineken.ro si www.heinekenmusic.ro. Consumatorii pot accesa, de asemenea, blogul localwarming.ro, unde se pot inscrie intr-un concurs inedit organizat de Heineken al carui premiu este un week-end pentru 2 persoane la Amsterdam, unde castigatorii pot vizita Ice Bar!

Marca Heineken este prezenta pe aproape toate pietele din intreaga lume. In Romania, marca Heineken face parte din portofoliul Heineken Romania, liderul pietei locale, alaturi de marcile Gösser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau si Bucegi.
 

Bucuresti, 11.06.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *