free download 78 travel guides written by experts

Heineken® va invita sa urmariti “Dropped”, un experiment social dedicat calatorilor legendari

Legendele se nasc sau sunt create? Pentru a afla răspunsul la această întrebare, Heineken® propune un experiment curajos, care face parte din cea mai recenta campanie globală, Voyage. Campania isi propune sa afle de pot face oamenii atunci cand sunt scosi din cotidian si abandonati in marele necunoscut. Imagineaza-ti! Ești o persoană foarte sociabilă și sigură pe sine. Ești selectat să pornești într-o aventură legendară – ceva ce n-ai mai experimentat până acum. Dar te trezești în sălbăticia dezolantă a Alaskăi – singur printre ghețari, avand la tine doar un colac de salvare, un costum și un bilet de avion înapoi spre casă, în condițiile în care aeroportul este la sute de kilometri depărtare.

Aceasta este Voyage, cea mai recentă campanie a brandului Heineken®, prin care diferite persoane sunt abandonate in cele mai indepartate colturi ale lumii, avand cu ei doar minimul de provizii si cateva indicatii de baza. Rezultatul este ‘Dropped’ – o serie de episoade de aventura bazate pe experientele de calatorie, legendare, traite de acesti exploratori si oferite de Heineken.

Voyage este cea de-a cincea ediție a platformei Heineken Legends, o campanie integrată care va fi comunicata pe diverse medii precum TV si online. Consumatorii vor putea avea o experiență interactivă prin intermediul canalului YouTube Heineken® Dropped. Aici vor urmari fiecare calatorie ‘Dropped’, vor avea acces la continut de tip documentar si vor putea contribui cu propriile inregistrari video, luand parte la propria lor calatorie legendara.

Fiecare aventura de calatorie ‘Dropped’ va fi construita in jurul caracterului protagonistului sau, determinandu-I sa isi descopere limitele si sa isi invinga temerile. Pe patru continente, calatorii legendari se vor confrunta cu o multitudine de provocari precum terenuri accidentate, localnici curioși și mijloace de transport neobișnuite. Pe masura ce episoadele Dropped ni se dezvaluie, experimentul social va prinde viata, iar spectatorii fiecarei aventuri vor putea urmari itinerariul calatorilor prin intermediul unui jurnal de calatorie.

Destinația finală? Acasă. Oare vor reuși? Răspunsul se află în fiecare dintre calatori, rezultatele seriei Dropped fiind absolut spontane,. Totul tine doar de dorința fiecărui participant de a depăși provocările, aceasta fiind unica modalitate de măsurare a succesului. Astfel, legendele nu sunt create, ci se nasc în situații limită.

Spotul TV Voyage, din care a fost inspirat și experimentul de călătorie Dropped, a fost lansat oficial pe 1 iunie, urmand ca pe 3 iunie sa fie dezvăluite și episoadele primei aventuri Dropped pe site-ul www.Heineken.com si pe canalul YouTube. Fiecare experiență Dropped va fi compusă din trei episoade completate cu materiale de la filmări.

Andrea Veress, Global Brands Group Brand Manager HEINEKEN Romania, declară:
“Prin campania Voyage ne dorim sa ii inspiram si sa ii determinam pe consumatorii nostri sa fie deschisi catre ce se intampla in lume. Vrem sa le oferim sansa sa isi depaseasca limitele, sa fie spontani si sa isi dezvaluie personalitatea intr-o calatorie de nedescris! Privitorii, nu doar participantii la aceasta campanie, vor putea contribui in mod constant la aceste aventuri legendare, care vor alimenta social media in urmatoarea perioada.”

Consumatorii care cumpară Heineken® în ambalajul special de promoție vor putea înscrie codul promotional și vor participa la un joc online, care le testează abilitățile de navigare în cadrul unei călătorii digitale. Câțiva norocoși vor câștiga propria lor experiență de călătorie legendară, cu premii ce includ călătorii pline de aventură și adrenalină, culminând cu o experiența la care orice aventurier adevarat aspira: un training spațial.

Prima călătorie din seria Dropped va fi lansată pe 3 iunie, iar următoarele aventuri vor fi dezvăluite la fiecare trei săptămâni.

Bucuresti, 03.06.2013
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *