Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

HEINEKEN anunță parteneriatul global cu Formula One Management

HEINEKEN și Formula One Management (FOM) au stabilit un acord prin intermediul căruia Heineken® devine partener global al Formula 1® (F1®). Parteneriatul se va derula pe parcusul mai multor ani și va începe odată cu evenimentul redenumit FORMULA 1 GRAN PREMIO HEINEKEN D’ITALIA 2016, care va avea loc în septembrie, în orașul Italian Monza.

Începând cu sezonul 2017 al F1®, Heineken® va fi principalul partener a trei Grand Prix-uri de Formula 1. De asemenea, Heineken® va fi prezent și la alte evenimente F1®, selectate de marca Heineken® și de Formula One Management. Mai mult, Heineken® va fi partenerul exclusiv de bere la nivel global la majoritatea evenimentelor F1® din cadrul Campionatului Mondial de Formula 1 organizat de Federația Internațională de Automobilism (FIA). Heineken®, însă, nu va fi vizibil pe mașinile de Formula 1®.

Heineken® va crea și un manifesto global “Open your World’”,  complet integrat, dedicat Formula 1® precum și campanii de tipul “Daca șofezi, nu consuma alcool” (“If You Drive, Never Drink”). Activările vor include branding pe circuitul de F1®, reclame TV, activări digitale, experiențe live și evenimente pentru fani, inițiative de PR dedicate, precum și activări în punctele de vânzare. David Coulthard și Sir Jackie Stewart vor fi ambasadorii campaniilor respective.

“Formula 1 înseamnă mai mult decât o cursă. Este un eveniment global. F1 reprezintă o ocazie unică pentru Heineken să interacționeze cu consumatori actuali și potențiali în cadrul unor piețe importante și în dezvoltare. Mai mult, parteneriatul cu F1 oferă mărcii trei mari beneficii: oportunități comerciale semnificative, posibilitatea de extindere a platformei dedicate consumului responsabil în forme noi și inovatoare, precum și transferul de abilități între reprezentanții F1 și angajații noștri”, a declarat Gianluca Di Tondo, Senior Director Global Heineken® Brand, HEINEKEN.

“Acest parteneriat completează platformele noastre globale existente, ceea ce ne permite să ajungem la un număr mare de spectatori de F1 și la 400 de milioane de telespectatori unici, în fiecare an. Ceea ce ne caracterizează și ne-a definit până acum și în relația de succes pe care am construit-o pe termen lung cu UEFA Champions League, Cupa Mondială de Rugby, dar și cu franciza James Bond, este pasiunea de a ne genera entuziasm consumatorilor nostri. Vom aduce aceeași pasiune și în Formula 1”, a adăugat acesta.

“Heineken este un brand internațional premium cu o reputație extraordinară în termeni de marketing de primă clasă. Sunt încântat să le urez bun venit în familia Formula 1 și aștept cu nerăbdare să văd amploarea și calitatea activărilor pe care le vor face în cadrul și în afara evenimentelor F1. Atât noi, cât și Heineken punem accent pe inovație și entuziasm în afaceri. Sper ca acesta să fie începutul unei relații speciale și de lungă durată. Atunci când vreau să beau o bere, aleg mereu cu plăcere un Heineken.”, a spus Bernie Ecclestone, CEO al Formula One Group.

Mesajul “responsabilității” va fi elementul central al parteneriatului. Platforma globală a Formulei 1® va acorda Heineken® și mai multe oportunități, globale și locale, pentru a genera schimbări pozitive. Consumatorilor li se va transmite clar poziția pe care Heineken® și Formula 1® o au în acest sens: “Dacă sofezi, nu consuma alcool” (“If You Drive, Never Drink”).

Noua campanie va fi construită în jurul angajamentului asumat de HEINEKEN de a folosi marca pentru a transmite mesajul în ceea ce privește consumul responsabil. Heineken® investește 10% din bugetul de media la nivel global pe campanii dedicate consumului responsabil, precum Moderate Drinkers Wanted și Dance More Drink Slow. Mesajul este, de asemenea, transmis prin platforme de sponsorizare precum cea a UEFA Champions League sau cea a Cupei Mondiale de Rugby, unde o treime din reclame sunt dedicate acestui mesaj. Mesajul este transmis și în cadrul a sute de festivaluri de muzică sau spectacolele din întreaga lume. Mai mult, din 2015, mesajul de consum responsabil a apărut pe mai mult de 8 miliarde de sticle și doze.

“Cu ceva timp în urmă am început campania ‘Think Before You Drive’ la evenimentele F1. Sunt bucuros că astfel de inițiative importante au acum un sprijin puternic din partea Heineken prin intermediul campaniei sale ‘If You Drive, Never Drink’. Vom dezvolta și accentua acest mesaj într-un mod în care să reflecte personalitatea Heineken și valorile sale”, a adăugat Bernie Ecclestone.

Local Note

Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN Romania: „Suntem entuziasmați de parteneriatul global dintre Heineken și F1 întrucât va genera noi oportunități de a interacționa cu consumatorii din întreaga lume, inclusiv din România, și va crea experiențe inovatoare pentru aceștia.”

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.