Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Headvertising si H Media semneaza campania Eco-Rom Ambalaje

de anul acesta pentru colectare selectiva

Headvertising şi H Media România fac echipă în campania de promovare a colectării separate a deșeurilor de ambalaje iniţiată de Eco-Rom Ambalaje. Organizaţia, înfiinţată de companiile producătoare de produse ambalate, are drept obiectiv îndeplinirea obligaţiilor de reciclare ce le revin şi, implicit, obligaţiile naţionale în domeniu.

Eco-Rom Ambalaje a lansat pe 18 septembrie, la nivel național, o amplă campanie de stimulare a populaţiei cu privire la colectarea separată a deşeurilor de ambalaje (//www.colecteazaselectiv.ro/reciclare-pentru-destresare/). Campania urmăreşte creşterea interesului populaţiei pentru colectarea separată, astfel încât cantităţi importante de deşeuri de ambalaje să fie valorificate şi reciclate.

Campania, intitulată „Reciclare pentru destresare”, include două spoturi TV (de 20 şi 15 secunde – //www.youtube.com/watch?v=cIpc1Je6fpM) şi execuţii OOH, conceptul creativ purtând semnătura Headvertising. Agenţia H Media a asigurat strategia media şi a realizat componenta online a comunicării.

Întrucât este de dorit ca deşeurile de ambalaje să fie presate înainte de a fi aruncate în containerele speciale, conceptul creativ îndeamnă populaţia să-şi verse nervii pe ambalaje, strivindu-le, turtindu-le sau zdrobindu-le.

„Campania de anul acesta continuă demersul nostru de a crea un comportament responsabil în privinţa deşeurilor de ambalaje încercând totodată să abordeze unul dintre obstacolele semnalate de public: spaţiul mult prea mic din gospodării alocat reciclării. Am apreciat abordarea proaspătă şi inovatoare a celor două agenţii şi suntem încrezători că publicul vizat va reacţiona conform aşteptărilor noastre,” a declarat Lorita Constantinescu, PR&Communication Director Eco-Rom Ambalaje.

Headvertising este prima agenţie din Romania specializată exclusiv pe creaţie publicitară. Infiinţată acum 15 ani, printre clienţii actuali ai agenţiei se numără ING Asigurări de Viată şi Pensii, RedBull, Discovery, WWF sau Help Net. De curând s-au adăugat partenerilor de business şi brandurile Indygen şi Jerry’s Pizza.

H Media România este o agenţie full service de digital marketing, parte a unei reţele internaţionale. Portofoliul H Media cuprinde clienţi locali şi globali precum: Procter & Gamble, BMW-Mini, Discovery Networks, Microsoft, Deichman, Bayer, Mercedes, New Yorker şi alţii. (www.hmedia.ro)

ECO – ROM AMBALAJE este o organizaţie înfiinţată la sfârşitul anului 2003 de un grup de companii care activează în România şi care au luat iniţiativa implementării sistemului ”Der Grüne Punkt” – Punctul Verde, în ţara noastră. Acest sistem are ca scop îndeplinirea obligațiilor de reciclare a deșeurilor de ambalaje ce revin producătorilor care pun pe piață produse ambalate.

Eco-Rom Ambalaje implementează şi dezvoltă în România un sistem de colectare separat ă a deşeurilor de ambalaje ce vizează atât agenţii economici, cât şi populaţia, care contribuie semnificativ la realizarea ţintelor de colectare şi reciclare impuse României de către Uniunea Europeană.

În 2012, Eco-Rom Ambalaje a îndeplinit cu succes obiectivul legal de reciclare de 55%, sustinand reciclarea a 398.463 tone de deşeuri de ambalaje din totalul ambalajelor puse pe piaţă de membrii săi (651.126 tone).

Bucuresti, 20.09.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.