Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Headline la conferinta “PR 3.0” de la Sofia

Agentia de PR Headline a prezentat în premierã  versiunea în limba englezã a produsului online PR Plus, în cadrul conferintei  „PR 3.0”, organizată la Sofia de International Public Relations Association (IPRA). La conferinţa din 13 februarie au participat peste 250 de profesionişti în relaţii publice, din 30 de ţări, reprezentanţi ai unor agenţii de PR şi ai unor clienţi semnificativi.  

PR Plus este un sistem online de măsurare a rezultatelor, pentru departamentele de PR şi marketing ale companiilor care doresc sa aibă o imagine completă si realistă asupra notorietăţii lor pe piaţă. PR Plus se bazează pe monitorizarea articolelor şi machetelor publicitare apărute în presă, pe care le evaluează pe câteva coordonate de calitate: dimensiunea articolului, pagina de apariţie, ton, planul de abordare. Aceste calificative sunt automat procesate de aplicaţia care stă în spatele PR Plus, iar rezultatul îl reprezintă grafice complete de evaluare a evoluţiei imaginii unei companii, de cele mai multe ori în comparaţie cu principalii competitori.

„Profesioniştii PR simt presiunea de a demonstra valoarea eforturilor lor şi de a planifica cât mai bine. Prin utilizarea de instrumente profesionale pentru reputaţia managementului, precum PR Plus, a rapoartelor analitice şi a măsurării rezultatelor, poţi demonstra cu adevărat impactul relaţiilor publice.” – a declarat Maria Gergova, preşedintele IPRA.

Conferinţa a dezbătut importanţa web 3.0 ca instrument în PR, într-o lume în care media digitală ia din ce în ce mai multă amploare, iar specialiştii PR trebuie să răspundă provocărilor lansate de mediul online şi să folosească oportunităţile ce le sunt puse la dispoziţie.

Printre vorbitori, specialişti în măsurarea rezultatelor activităţii de PR, s-a numărat şi reprezentantul român Viorel Apetrei, Managing Partner Headline. Viorel Apetrei a prezentat felul în care a folosit oportunităţile oferite de mediul online, dezvoltând site-ul PR Plus, un  instrument de management al reputaţiei, unic pe piaţa de profil din România.

Bucuresti, 15.02.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.