Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Headline la conferinta “PR 3.0” de la Sofia

Agentia de PR Headline a prezentat în premierã  versiunea în limba englezã a produsului online PR Plus, în cadrul conferintei  „PR 3.0”, organizată la Sofia de International Public Relations Association (IPRA). La conferinţa din 13 februarie au participat peste 250 de profesionişti în relaţii publice, din 30 de ţări, reprezentanţi ai unor agenţii de PR şi ai unor clienţi semnificativi.  

PR Plus este un sistem online de măsurare a rezultatelor, pentru departamentele de PR şi marketing ale companiilor care doresc sa aibă o imagine completă si realistă asupra notorietăţii lor pe piaţă. PR Plus se bazează pe monitorizarea articolelor şi machetelor publicitare apărute în presă, pe care le evaluează pe câteva coordonate de calitate: dimensiunea articolului, pagina de apariţie, ton, planul de abordare. Aceste calificative sunt automat procesate de aplicaţia care stă în spatele PR Plus, iar rezultatul îl reprezintă grafice complete de evaluare a evoluţiei imaginii unei companii, de cele mai multe ori în comparaţie cu principalii competitori.

„Profesioniştii PR simt presiunea de a demonstra valoarea eforturilor lor şi de a planifica cât mai bine. Prin utilizarea de instrumente profesionale pentru reputaţia managementului, precum PR Plus, a rapoartelor analitice şi a măsurării rezultatelor, poţi demonstra cu adevărat impactul relaţiilor publice.” – a declarat Maria Gergova, preşedintele IPRA.

Conferinţa a dezbătut importanţa web 3.0 ca instrument în PR, într-o lume în care media digitală ia din ce în ce mai multă amploare, iar specialiştii PR trebuie să răspundă provocărilor lansate de mediul online şi să folosească oportunităţile ce le sunt puse la dispoziţie.

Printre vorbitori, specialişti în măsurarea rezultatelor activităţii de PR, s-a numărat şi reprezentantul român Viorel Apetrei, Managing Partner Headline. Viorel Apetrei a prezentat felul în care a folosit oportunităţile oferite de mediul online, dezvoltând site-ul PR Plus, un  instrument de management al reputaţiei, unic pe piaţa de profil din România.

Bucuresti, 15.02.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *