Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Hamé Romania sarbatoreste 100 de ani de existenta a brand-ului Antrefrig

Compania a înregistrat vânzări-record în primul trimestru al anului 2012

Hamé România a marcat aniversarea de 100 de ani a brandului Antrefrig prin relansarea campaniei “Porcul albastru”*, una din cele mai îndrăgite creaţii publicitare de la începutul anilor 2000.

Brandul românesc Antrefrig a fost preluat în anul 2007 în portofoliul Hamé România. Comunicarea neconvenţională a apropiat gama Antrefrig de o categorie de consumatori moderni, cu un ritm de viaţă alert, care apreciază reţetele tradiţionale regăsite în gustări accesibile şi rapide. Brandul a beneficiat de reţete, ambalaje şi design create în specificul anilor care l-au consacrat pe piaţa românească.

Vânzări-record pentru Hamé România în primul trimestru

Relansarea gamei Antrefrig, împreună cu inovaţiile Hamé în termeni de reţete şi ambalaje, au determinat o creştere a vânzarilor firmei cu 58% (în euro) pe trimestrul I al anului 2012, spre deosebire de aceeaşi perioadă a anului anterior.

Mai important, compania a reuşit sa depăşească, în mod consistent („double digit”), vânzările aferente primului trimestru din anul 2008 – cel mai bun al firmei de până acum şi un an de reper pentru toată industria de profil.

Creşterea se datorează în primul rând relansării Antrefrig, dar şi vânzărilor obţinute de celelalte categorii de produse ale companiei – pate-urile şi conservele de carne Hamé şi produsele de import: conserve de peşte şi de fructe. Gama de produse Hamé se diferenţiază prin reţete şi ambalaje moderne, cu gramaje adaptate noilor nevoi de consum induse de criză dar, în special, adaptate omului modern, cu nevoi de diversificare a micului dejun.

“Faptul că produsele noastre – fabricate în România – sunt într-o măsură tot mai mare apreciate de consumatori ne dă convingerea că valorile pe care Hamé şi le-a asumat, de brand modern şi inovator, preocupat de nutriţia omului modern dar în acelaşi timp cu respect pentru specificul local, sunt în concordanţă cu aşteptările tot mai ridicate ale unei pieţe oricum foarte pretenţioase, cum este cea românească”, declară Marcela Mitáčková, Marketing and Development Director, Hamé Holding.

Anul 2012 va continua cu numeroase noutăţi pregătite de Hamé România.

*
Pentru a viziona spotul TV Antrefrig, accesaţi link-ul: //www.youtube.com/watch?v=wI9V9G6vjDk.

Bucuresti, 23.04.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *