Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Gustare „de cinci stele

din clădirile de birouri
Gama Şuncă Deliciu de la Gourmet prezintă, astfel, trei noi varietăţi

Începând din 19 iunie, echipele Gourmet vor pregăti gustări de prânz „de cinci stele” pentru angajaţii din diverse centre de afaceri din Bucureşti, Braşov, Constanţa, Cluj-Napoca şi Timişoara. Aceştia vor putea degusta gama Şuncă Deliciu de la Gourmet, care include trei noi varietăţi: York, Praga şi Praga fumeé.

Prin modalitatea de prezentare şi prin costumele purtate, echipele de „maeştri gastronomi” vor crea pentru angajaţii aflaţi în pauza de prânz experienţa unei gustări într-un restaurant de cinci stele – o experienţă premium, ca şi produsele din gama Gourmet. Calităţile principale ale acestora, gustul rafinat şi gradul redus de procesare, se regăsesc şi în noile varietăţi York, Praga şi Praga fumeé din gama Şuncă Deliciu. Acest tip de sampling reprezintă o premieră pentru marca Gourmet.

„Am optat pentru acest tip inedit de promoţie datorită caracterului premium al mărcii Gourmet şi dorinţei de a veni în contact direct cu  consumatorii într-o manieră nouă. De asemenea,  deoarece credem cu tărie că printre atributele unui lider se numără inovaţia, la toate nivelurile afacerii, nu doar în ceea ce priveşte produsele. Marca Gourmet este singura din industrie prezentă în peisajul outdoor printr-un rooftop. Păstrând linia, noua campanie Gourmet adaugă mijloacelor tradiţionale de promovare două noi premiere: gustarea la birou, şi o campanie online,” a declarat Khaled El Solh, Executive Director, Grupul Caroli Foods.

Produsele din gama Şuncă Deliciu sunt deja promovate online pe pagini web pentru femei şi despre afaceri. Astfel, începând din 2 iunie, utilizatoarele şi utilizatorii români de Internet vor face cunoştinţă cu Şunca Deliciu de la Gourmet prin intermediul unor bannere animate. Creaţia campaniei publicitare a fost realizată de agenţia de publicitate Saatchi & Saatchi. Campania online vine să completeze componenta print, derulată în reviste pentru femei, reviste culinare şi publicaţii dedicate pieţei de larg consum.

Cele trei noi varietăţi se află deja în marile reţelele de magazine. Prin apariţia lor, gama Şuncă Deliciu de la Gourmet oferă acum consumatorilor varietăţi de şuncă recunoscute în toată lumea şi se extinde la 7 produse.

Concomitent, a avut loc şi o extindere a gamei de specialităţi Gourmet, prin lansarea produselor Ceafă fumeé şi Muşchi file fumeé. Acestea răspund gustului pieţei româneşti pentru produse savuroase, tradiţionale. Astfel, gama Gourmet a Grupului Caroli Foods este prezentă acum în magazine cu 24 de produse.

Despre Caroli Foods

Caroli Foods este unul dintre liderii pieţei de mezeluri din România. Grupul produce trei mărci de mezeluri: Caroli, Gourmet şi Primo, înglobând peste 150 de produse, dintre care 41 lansate în 2005. Pe parcursul celor 12 ani de activitate, Caroli Foods a investit zeci de milioane de Euro în procesarea şi distribuirea mezelurilor (tehnologie, echipamente de igienă, resurse umane etc.). Grupul are 1.000 de angajaţi, dintre care peste două treimi au între 18 şi 35 de ani. Cifra de afaceri a Grupului, la finele anului trecut, a fost de 62 de milioane de Euro, în creştere cu peste 40% faţă de anul anterior. Produsele Caroli Foods sunt aliniate standardelor Uniunii Europene. Fabrica de la Piteşti, cu o suprafaţă productivă de 15.000 de metri pătraţi, este certificată ISO 9001:2000 şi HACCP. Grupul Caroli Foods este în principal format din companiile Caroli Prod 2000, T.C. Affaires şi INDCARF S.A.

La jumătatea lunii februarie 2006, Grupul Caroli Foods a demarat la Piteşti construcţia unei fabrici dedicate exclusiv produselor crud-uscate, răspunzând astfel apetenţei crescute a pieţei româneşti pentru produsele din gama de vârf şi pregătindu-se pentru piaţa liberă europeană, unde consumatorii agreează în mod deosebit aceste produse. În urma unei investiţii de 4 milioane de Euro, noua unitate de producţie care va fi dată în funcţiune la sfârşitul lui 2006 va avea o suprafaţă utilă de 7.000 de metri pătraţi, o capacitate de producţie de aproximativ 200 de tone de mezeluri pe lună, şi va crea 150 de locuri de muncă noi.

www.carolifoods.ro

Despre Maestro Industries
Maestro Industries este unul dintre liderii pieţei de mezeluri din Transilvania. Compania şi-a început activitatea pe piaţa mezelurilor în 1996. Maestro Industries produce aproximativ 75 de sortimente, în majoritatea lor specialităţi şi mezeluri crud-uscate. Reţeaua Maestro Industries cuprinde în prezent cinci magazine în Cluj şi unul la Bistriţa şi deserveşte cu ajutorul flotei proprii alţi 600 de clienţi fideli în 15 oraşe. Maestro Industries are trei centre de distribuţie în Transilvania, la Cluj, Timişoara şi Oradea. Fabrica din Cluj beneficiază de tehnologie de ultimă oră furnizată de companii germane de renume şi are o capacitate de producţie de 12 tone pe zi. Maestro Industries numără în prezent aproape 200 de angajaţi şi a înregistrat o cifră de afaceri de aproape 10 milioane de dolari în 2005.

Bucuresti, 15.06.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.