Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Guerrilla marketing tine pasul cu succesul

Guerrilla marketing declara razboi marketingului ineficient care, in ciuda optiunilor nelimitate si a bugetului considerabil, se rezuma la traditionalele instrumente, esuand in cele din urma in a face mesajul auzit. Marketingul a fost impartit in doua fronturi, cele doua tabere – clasicul si noul – se lupta pentru atentia consumatorului.

Omul de marketing trebuie sa fie mereu cu garda ridicata, indiferent daca o face sa se apere sau sa atace.

Prezenta pe 26 septembrie, la cea de-a 5-a editie a Conferintei Internationale „Marketing in Direct”, la Clubul Diplomatic Bucuresti, Oana Sav, Chartered Marketer, va dezvalui cum transforma guerrilla marketing planurile in rezultate.

„Guerrilla marketing inseamna in egala masura si o lupta cu marketingul de slaba calitate, un razboi cu risipa de resurse, nu in mod obligatoriu campanii cu buget redus. Marketerii trebuie sa fie pregatiti sa actioneze pe multe fronturi, fie ca trebuie sa atace sau se se apere. De unde incepe planificarea noilor lupte de gherila? Care este artileria clasica si care sunt instrumentele noi? Cum castigi lupta cu lupta ca sa faci fata razboiului? Ingredientele succesului in razboaiele de gherila vechi si noi.” Oana Sav – Chartered Marketer

Bucuresti, 20.09.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.