free download 78 travel guides written by experts

GTS lanseaza o campanie publicitara cu noul slogan

GTS Central Europe (GTS), lider în soluțiile de telecomunicații integrate în Europa Centrală și de Est, lansează astăzi o nouă campanie media în țările în care compania este prezentă. Cu acest prilej, GTS introduce noul său slogan, „GTS. For the Working World”, care reflectă orientarea companiei către segmentul corporativ. Tema principală a campaniei este serviciul cloud computing, una dintre principalele tendințe din sfera Tehnologiei Informației și Comunicațiilor (ICT). Informații complete despre serviciile certificate și cloud computing, în general, sunt acum disponibile pe un nou microsite dedicat. Campania media va fi completată de materiale suport despre cloud computing, utile în interacțiunea dintre echipa de vânzări și clienții companiei.

„Principalul obiectiv al noii campanii este acela de a poziționa GTS ca un furnizor important de servicii tip cloud în segmentul B2B. Până acum, clienții asociau compania noastră în special cu piața telecomunicațiilor. Dorim să le orientăm atenția și către serviciile suplimentare pe care le oferim, servicii care, în prezent, sunt esențiale pentru noi și pentru clienții noștri”, a declarat Tereza Vránková, Director de Marketing şi Comunicare, GTS Group. „Campania se va derula în toate țările din regiune, materialele fiind localizate pentru fiecare piață în parte. Popularizarea serviciului cloud computing constituie elementul central al campaniei. În acest fel, GTS ține pasul cu tendințele internaționale și răspunde cerințelor și nevoilor clienților săi”, a adăugat Vránková.

Noua campanie poziționează GTS ca furnizor de servicii, tehnologii de informații și comunicații cu valoare adăugată ridicată. GTS se adresează în principal segmentului corporativ, orientarea companiei fiind reflectată și de noul slogan: „GTS. For the Working World”. Conceptul central al campaniei este cel de cloud computing și serviciile anexe acestei tehnologii. Campania va începe pe 26 septembrie și se va derula în toate țările GTS din regiune – Cehia, Polonia, Ungaria, Slovacia și România.

Ca parte a campaniei a fost creat un microsite dedicat tehnologiei cloud. Prin intermediul acestui website, clienții pot afla mai multe informații despre cloud, modalitatea de funcționare a serviciului, oportunitățile de care beneficiază întreprinderile care îl utilizează și siguranța informațiilor stocate în cloud. Site-ul oferă utilizatorilor informații actualizate despre tehnologia cloud și detalii despre utilizarea acesteia. Fiecare țară va beneficia de un microsite în limba națională.

În cadrul campaniei, echipele de vânzări vor primi materiale-suport cu informații utile în interacțiunea cu clienții care apelează la servicii tip cloud. Datorită acestor materiale-suport, echipele de vânzări vor putea explica mai ușor clienților în ce constă tehnologia cloud, cum funcționează și care sunt avantajele acesteia pentru afacerile lor. De asemenea, aceste documente vor constitui instrumente foarte utile în realizarea prezentărilor echipei de retail, oferind materiale-suport concrete.

Campania, adresată corporațiilor din Europa Centrală și de Est, a fost realizată pentru GTS de către agenția Scholz and Friends. Strategia media a fost dezvoltată de către Mindshare. Campania se va desfășura în presa scrisă, online și outdoor.

Bucuresti, 26.09.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *