Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

GSK Consumer Healthcare initiaza platforma de comunicare “Healthcare Connections”

cu scopul de a identifica si pune in practica solutii pentru imbunatatirea sanatatii romanilor

GSK Consumer Healthcare a organizat joi, 5 februarie, prima ediție a evenimentului „Healthcare Connections” – Educație pentru sănătate în România: parteneriate strategice între Guvern, mediul de afaceri și organizațiile neguvernamentale. Această inițiativă are ca scop crearea unei platforme de comunicare prin care persoane cheie din instituții publice, domeniul privat și ONG-uri să abordeze subiecte actuale și de interes din domeniul sănătății, să analizeze exemple de bune practici, să identifice soluţii și, în final, să le implementeze pentru a îmbunătăți calitatea vieții românilor.

„Forumul Healthcare Connections reprezintă primul pas al drumului spre o mai bună sănătate a populației, prin efortul de a aduce la aceeași masă jucători cheie care pot avea o contribuție majoră în acest domeniu, care pot împărtăși cunoștințe relevante, experiențe practice de la nivel local și pot avea o participare constructivă în dezbatere. Au avut loc discuţii interesante despre nevoia de educație în sănătate și modul prin care putem să abordăm concret problemele din această zonă, prin intermediul parteneriatelor.

Discuțiile purtate de invitații care au luat cuvântul în cele două sesiuni au evidențiat câteva aspecte majore, precum importanța sănătății în stabilitatea economică a unei țări și receptivitatea crescută a tinerilor şi rolul lor în campaniile educaționale. Am înțeles că avem nevoie să ne adaptăm mereu mediului, să livrăm informații utile și necesare românilor, la momentul şi în locurile în care ei caută informaţii și că auto-diagnosticarea este o tendință din ce în ce mai evidentă în România. Prin parteneriate solide, putem aduce o contribuție de impact pentru o mai bună sănătate a românilor și cred că toți cei prezenți la eveniment au arătat angajamentul către acest obiectiv”- Helen Tomlinson, General Manager GSK Consumer Healthcare România & Țările Adriatice.

Subiectele dezbătute s-au concentrat atât pe problemele existente, cât și pe proiectele de succes din domeniul sănătății din România și Europa.

· Un sistem de sănătate eficient înseamnă o economie solidă: o populație sănătoasă contribuie la bunăstarea economiei
· În 2014, românii au realizat 550 de milioane de căutări pe Google despre sănătate. În topul tuturor căutărilor de anul trecut, subiectele legate de sănătate au ocupat locul II, acest domeniu preocupându-i pe români mai mult decât alte subiecte din top, precum Economie și Finanțe (locul III) sau Frumusețe și Îngrijire Personală.
· 58% din căutarile despre subiecte de sănătate au fost legate de boli și îngrijorări privind simptome, în timp ce abia 26% s-au referit la serviciile pentru sănătate.
· Nevoia unui sistem de sănătate bine pus la punct a fost evidențiată de statisticile prezentate de către reprezentantul PricewaterhouseCoopers (PwC) România. Dacă în 2014 se estima că piața globală a serviciilor medicale urma să ajungă la 1 trilion de dolari americani, pentru 2017 se consideră că suma ar urma să crească la 1.7 trilioane de dolari americani.
· În studiul Euro Health Consumer Index despre sistemele medicale naționale din Europa, realizat în 2014, România a ocupat penultimul loc din cele 36 de poziții ale clasamentului cu un total de 453 de puncte din 1.000.
· În acest moment, conform statisticilor legate de nivelul de sănătate orală din țara noastră, aproape 80% dintre români se confruntă cu afecțiuni ale cavității orale care, dacă sunt ignorate, pot duce la apariția unor probleme generale de sănătate. (sursă: Zâmbește România, 2013)
· În România, studiile recente prezentate de „Salvați Copiii” arată o serie de statistici dramatice. Un copil cu vârstă de până în 5 ani moare la fiecare 4 ore, din cauze care pot fi prevenite.

Vorbitorii primei ediții a „Healthcare Connections” au fost Helen Tomlinson – General Manager GSK Consumer Healthcare România & Țările Adriatice, Cristina Horia – Director Executiv Fundația Sensiblu, Răzvan Iordache – Industry Analyst Google, Mihaela Scărlătescu – PricewaterhouseCoopers, Fady Chreih – CEO Regina Maria, Katie Rizvi – Founder Little People și Gabriela Alexandrescu – Președinte Executiv „Salvați Copiii”.

Bucuresti, 06.02.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.