Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Grupul RTC isi extinde prezenta la nivel regional prin extinderea lantului de magazine Debenhams

Unul dintre cele mai mari branduri fashion din lume, cu o istorie de peste 200 de ani in industria modei, Debenhams a agreat recent cu Grupul RTC acordarea drepturilor de franciza pentru inca 11 tari din Europa Centrala si de Est. RTC Holding opereaza brandul Debenhams din 2007, detinand francizele pentru Romania, Republica Moldova si Bulgaria, unde a deschis pana acum 7 magazine.
Odata cu obtinerea noilor drepturi de franciza, RTC isi extinde prezenta la nivel regional.
“De 20 de ani, RTC-ul s-a concentrat pe extinderea businessului in Romania. Extinderea regionala a fost permanent o tema, dar niciodata nu am avut un “cal troian” asa bun ca acum: franciza Debenhams, un brand international de mare succes. Speram ca in 10 ani sa avem peste 100 de magazine Debenhams operate de noi si sa generam rulaje de peste jumatate de miliard de euro. Si sper, de asemenea, ca si celelalte divizii ale RTC sa urmeze capului de pod deschis de noi prin magazinele Debenhams!  Semnarea contractului de franciza cu Debenhams pentru inca 11 tari reprezinta probabil cel mai important moment din istoria grupului RTC !” – declara Octavian Radu, presedintele Grupului RTC.
« Motivul pentru care am decis sa acordam drepturile de franciza pentru 11 tari Grupului RTC este acela ca partenerul nostru din Romania a dezvoltat un business bine condus, cu o crestere foarte buna intr-o perioada scurta de timp si este plasat ideal pentru expansiune regionala. Aceasta decizie inseamna pentru noi siguranta oferita de faptul ca lucram cu un partener cunoscut, ale carui rezultate sunt deja o dovada. In ceea ce priveste expansiunea Debenhams, decizia noastra este aceea de a folosi modelul de franciza in regiunile unde nu avem expertiza, gasind un partener cu care sa lucram bine si care sa ne asigure o crestere rapida. Este foarte important sa alegem partenerul corect, care empatizeaza cu pozitia si strategia companiei noastre, asa cum face Octavian Radu », considera Francis McAuley, International Director Debenhams.

Intrarea brandului pe cele 11 noi piete se va face pe masura ce se identifica proiectele comerciale potrivite sa gazduiasca magazinele Debenhams: suprafete usor accesibile, de aprox. 2.000 mp.

“In principiu vom intra in mall-uri pentru ca ele ne asigura atat traficul, cat si destinatia de cumparaturi. Debenhams isi gaseste locul in centre comerciale, zone dedicate de shopping” – precizeaza Ramona Stanciulescu, CEO-ul RAFAR, linia de business care opereaza francizele fashion in cadrul Grupului RTC. “Suntem deja in negociere cu mai multi proprietari de astfel de locatii, astfel incat anul acesta am putea deschide primele 3-5 magazine noi, cu o dinamica mult mai mare in anii urmatori”.

Aflat in al treilea an de colaborare cu Debenhams, Grupul RTC ocupa prima pozitie in topul celor mai dinamici parteneri din punct de vedere al ritmului de dezvoltare.

In Romania, Grupul RTC se afla intre primii 5 operatori de francize fashion din punct de vedere al numarului de magazine.

RAFAR este linia de business care opereaza, in cadrul Grupului RTC, francizele de fashion, incaltaminte si accesorii si numara in prezent 26 de magazine, cu o suprafata totala de peste 15.000 mp.

Principala franciza fashion detinuta este Debenhams, pentru care Rafar a dezvoltat o retea de 7 magazine in Romania si Republica Moldova, suprafata acestora insumand peste 11.000 mp.

Din portofoliul Rafar mai fac parte conceptele proprii Catwalk si Rafar Brands si brandurile: Aldo, Olsen, Mandarina Duck, Kipling, Kanz, Pablosky, Forever 18, J.Press si Bijoux Terner.

Despre Debenhams
Istoria Debenhams a inceput in 1778 cu un domn britanic, un gentleman pe nume William Franks. La vremea respectiva, Dl. Franks isi deschidea  un butic de calitate: haine scumpe de moda buna, manusi si papioane, numai pentru inalta societate londoneza. In scurt timp insa, din vorba in vorba, magazinul de pe starda Wigmore a devenit nu numai foarte cunoscut dar si neincapator. Atunci a fost momentul cand William Franks a vazut oportunitatea dezvoltarii.
La inceputul anului 1800 William Debenham a intrat in “afacere” cu jumatate din actiuni. Hotarati amandoi sa extinda magazinul, cei doi au decis sa vanda produsele in marile magazine britanice, dezvoltand astfel prima linie de distributie.
In 1905 s-a deschis primul magazin Debenhams. Cu succesul asigurat, s-au listat la bursa londoneza, pentru prima data in 1928. Compania a fost relistata in 2004 si ulterior in 2006.

In 2010, Debenhams inseamna 184 de magazine in UK si pe tot globul si un rulaj anual de 2,3 mld lire sterline. Reteaua de magazine britanice a scris istoria fashion in Londra si a pornit apoi in intreaga lume, ajungand astazi sa fie unul dintre cele mai apreciate concepte de “department store”.

Bucuresti, 22.02.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.