creative night talks
Shadow

Grupul Renault și Castrol au sărbătorit a 100-a cursă de Formula 1

  • Castrol și Renault Group au sărbătorit 100 de curse împreună în acest weekend, cu un nou logo pe mașinile echipei Alpine F1
  • bp și Castrol oferă din anul 2017 fluide avansate, uleiuri de motor și lubrifianți industriali centrelor tehnice ale echipei din Enstone și Viry-Châtillon
  • Castrol este partenerul ales de Renault Group pentru completarea serviciilor post-vânzare din anul 2020, cu o gamă largă de produse comune disponibile prin intermediul rețelei globale de reprezentanță Renault
  • La cursă a fost prezentat și un al 2-lea logo, pentru a arăta că „Renault recomandă Castrol”

În acest weekend, la Grand Prix-ul din Arabia Saudită, Renault Group și Castrol au sărbătorit o mare realizare: 100 de curse Formula 1 împreună la Grand Prix. Ambele mașini A521 ale echipei Alpine F1 au avut un logo special „100 de curse” pe capacul motorului și „Renault recomandă Castrol” pe aripa din spate, consolidând puterea parteneriatului dintre mărci.

renault castrol 100 de curse de formula 1

Castrol a fost furnizorul oficial de lubrifianți al echipei din anul 2017, după ce grupul Renault a revenit la Formula 1. Timp de aproape cinci sezoane, Castrol a sprijinit activitatea echipei Alpine F1 prin intermendiul tehnologiilor de ultimă generație care ajută la îmbunătățirea eficienței și performanței.

bp și Castrol au oferit fluide avansate și uleiuri de motor, uleiuri pentru angrenaje și hidraulice, unsori și lichide de frână, precum și o gamă de lubrifianți industriali de înaltă performanță pentru centrele tehnice ale echipei din Enstone și Viry-Châtillon.

În afara pistei, grupul Renault a ales Castrol ca partener global pentru lubrifianți în domeniul uleiurilor de motor, care furnizează produse marca comună Renault – Castrol la nivel global și permite clienților și reprezentanțelor Renault să beneficieze de pe urma tehnologiei avansate dezvoltată pe pistă.

Cele două companii colaborează, de asemenea, pentru a explora oportunități viitoare de a-și extinde relația pe piața cu evoluție rapidă a mobilității.

„Ca partener oficial, suntem mai mult decât un logo pe mașină. Viziunea grupului Renault este ca Alpine să fie cea mai bună echipă de Formula 1, viziune pe care o împărtășim și la Castrol. Suntem încântați că am sărbătorit acest obiectiv împreună cu Renault Group .” A.S.Ramchander, Vicepreședinte – Marketing, Castrol

„Weekendul a fost un moment important pentru Renault Group și Castrol, două mărci de top cu tehnologii de ultimă generație. Mai mult decât un număr, 100 Grands Prix reprezintă maturitatea parteneriatului nostru, ceea ce ne permite să forțăm limitele tehnice la maxim, atât în Formula 1, cât și în afara pistei.” Hakan Dogu, Prim-vicepreședinte, Aftersales, Grupul Renault

„Castrol și bp au fost parteneri importanți și loiali pentru 100 de curse. Suntem mândri de parteneriatul nostru, care a contribuit la etape importante în materie de tehnologie și performanță și ne-au influențat semnificativ călătoria ca echipă. Împreună am obținut primele noastre victorii și locuri pe podiumuri și așteptăm cu nerăbdare un viitor luminos care cuprinde inovația, viziunea și mai multe succese viitoare. În afara pistei, suntem mândri să oferim beneficiile acestei inovații pentru numeroși șoferi de autovehicule, acum și în viitor.” Laurent Rossi, Director general executiv, Alpine

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *