free download 78 travel guides written by experts

Grupul Pro TV, prima opțiune a telespectatorilor și partenerilor de business din România și în primul trimestru al anului 2017

Central European Media Enterprises Ltd. (CME) a reprezentat prima opțiune a telespectatorilor și partenerilor de business din România în primul trimestru al anului 2017.

Conținutul de calitate, știrile prezentate obiectiv și divertismentul de top au poziționat grupul Pro TV, ca de obicei, lider de piață în România.

Primul trimestru al anului 2017 (perioada 1 ianuarie – 31 martie) a adus pentru grupul Pro TV un venit net în valoare de 38.9 milioane de dolari, reprezentând o creștere de 25% față de aceeași perioadă a anului 2015, la rate constante ale cursului de schimb valutar. În ceea ce privește profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare (OIBDA), grupul Pro TV a obținut în primul trimestru al anului 2017 14.6 milioane de dolari, o creștere de 62.0% față de aceeași perioadă a anului 2016.

aleksandras-cesnavicius2
“Ne bucurăm să vedem că, trimestru de trimestru, aducem o contribuție semnificativă în cadrul CME și că rezultatele reprezintă o reconfirmare a calității programelor noastre, dar și a profesionalismului echipei Pro TV. Vom continua să reprezentăm un partener de business de încredere atât pentru clienții actuali, cât și pentru cei interesați să colaboreze cu noi! Strategia noastră este construită cu un factor esențial în minte: beneficiul telespectatorului român care demonstrează, în fiecare zi, că Pro TV este prima sa alegere. Știrile obiective cu care i-am obișnuit de 21 de ani, conținutul de calitate și divertismentul de top vor fi întotdeauna prioritățile grupului Pro TV.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.

Grupul Pro TV este, de peste 21 de ani, lider de piață în România. În perioada ianuarie – martie 2017, grupul Pro TV a obținut, la nivelul întregii zile, o medie de 5.6 puncte de rating și 28.6% cotă de piață, în timp ce grupul media situat pe locul secund a obținut 4.1 puncte de rating și 20.7% cotă de piață. În prime time, grupul Pro TV a continuat să aibă cel mai urmărit conținut din țară, obținând o medie de 12.6 puncte de rating și 32.1% cotă de piață, spre deosebire de grupul secund, care a înregistrat 8.4 puncte de rating și 21.3% cotă de piață.

În luna martie 2017, Pro TV a stabilit un nou record în istoria audiențelor, pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani. Astfel, Pro TV a obținut cel mai bun market share înregistrat de un post de televiziune românesc atât în prime time, cât și pe parcursul întregii zile. Media de audiență pe parcursul întregii zile fiind de 4.5 puncte de rating și 25.5% cotă de piață!

În fiecare zi, de luni până duminică, grupul Pro TV reprezintă prima alegere a telespectatorilor din România și nu numai.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *