Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Grupul Kané, focalizat pe concepte inovatoare în Horeca, primește o investiție de 1,8 mil RON de la Autonom Ventures și evaluează compania la peste 20 MILIOANE RON

Kané-New Romanian Cuisine_exterior

Autonom Ventures, fondat de frații Dan și Marius Ștefan, acordă o nouă rundă de investiții Grupului Kané și se alătură astfel antreprenorului tech Ciprian Morar (fondator Lateral Inc.) și investitorilor existenti Andrei Pitiș (fondator Simple Capital) și Mihaelei Mitroi (unul dintre cei mai buni experți fiscali din România).

Fondat de Răzvan Crișan și David Maguet în 2014 și dezvoltat împreună cu Ciprian Morar din 2016, Grupul Kané a creat o serie de branduri devenite foarte rapid unele dintre cele mai apreciate atât la nivel local cât și internațional. Concepte precum Kané – New Romanian Cuisine, M60 Specialty Coffee, Mamizza – Mother of Pizza, Mercato Kultur și platforma Localnicii sunt doar câteva dintre proiectele care au stat la baza primei etape de dezvoltare a Grupului Kané.

Grupul s-a specializat în crearea de ecosisteme de ospitalitate formate din multipli antreprenori locali care, împreună, creează concepte focalizate pe echipe solide, ingrediente foarte ușor de localizat și, mai ales, pe experiențe de bună calitate. Focalizarea pe experiențele create este cu atât mai importantă în perioada post pandemică, deja caracterizată de o dorință foarte mare a oaspeților de a reveni în restaurante și în principal în restaurante ce pun accent pe calitatea experienței oferite.

Kané-New Romanian Cuisine_exterior

Modelul de business dezvoltat de Grupul Kané presupune crearea unor concepte originale în locații amenajate la cheie de către proprietarii spațiilor care, în acest fel, devin co-investitori indirecți, un model ce duce la dezvoltarea unor branduri unicat, gândite pentru fiecare clădire în particular.

În perioada următoare Grupul Kané va anunța o serie de proiecte inovatoare, dezvoltate în parteneriat cu o serie de companii de top din România, care demonstrează viabilitatea modelului pe care l-a creat. O direcție foarte importantă ce stă la baza strategiei de dezvoltare sunt proiectele în care grupul lucrează îndeaproape cu proprietarii de clădiri pentru a oferi o soluție la întrebarea “cum va arăta viitorul mersului la birou”.

Kané-New Romanian Cuisine_interior

„Când am început în acest domeniu, mi s-a pus în față următoare statistică: 9 din 10 restaurante independente eșuează în primul an de viață. Încă din 2014 am tot căutat o soluție la aceasta problema și cred că într-un final am găsit un model de business care funcționează. Cele mai bune restaurante din lume sunt construite în jurul unei echipe foarte talentate care de regulă fac ceva unicat. Pe de altă parte, ca să deschizi restaurantul visurilor tale, trebuie mai întâi să faci ceea ce este de fapt o investiție imobiliară, care de multe ori este uriașă pentru cineva la început de drum. Modelul nostru, care va începe să fie din ce în ce mai vizibil, este să creăm o legătura între oamenii foarte talentați din ospitalitate și proprietarii de spații care înțeleg că un restaurant bun sau cafenea sunt de fapt ancore puternice care, în perioada post pandemică, devin de multe ori un motiv principal pentru a veni la birou sau a alege unde locuiești.” Răzvan Crișan, co-fondator Kané Group.

“Ne bucurăm că alături de Ciprian, Andrei și Mihaela avem ocazia să sprijinim și să accelerăm dezvoltarea Grupului Kané, printr-o nouă rundă de investiții. Atunci când luăm decizia de a investi căutăm afaceri ambițioase, inovatoare și conduse cum trebuie, dar ne uităm și după câteva criterii esențiale, precum alinierea la nivel de valori, competență și principii de business. Ecosistemele construite și soluțiile oferite de Răzvan, alături de o echipă de oameni foarte talentați, sunt binevenite într-un moment în care cuvintele cheie sunt: reconectare, experiențe unice, diferențiere și agilitate.” a declarat Dan Ștefan, co-fondator Autonom.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.