Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Grupul Floria, afaceri consolidate de 22 milioane de lei în 2018 Floria.ro generează 30% din total, divizia B2B urcă la 57%

Marina Popescu, Director General Floria.ro

Grupul Floria, unul dintre cele mai importante grupuri de firme ce activează în domeniul floristic în România, a crescut anul trecut cu 35% și a înregistrat o cifra de afaceri consolidată la nivel de Grup de 22 milioane de lei.

Grupul Floria are operațiuni în online, prin Floria.ro, în retail, prin cele 6 florării Floria, precum și distribuție angro și amenajări peisagere.

Divizia B2B cuprinde vânzări engros către clienți tip key account (hypermarketuri și supermarketuri) și IMM (floriști, florării și depozite de flori) și a generat 57% din veniturile grupului, respectiv 12.5 milioane de lei.

Dinamica pozitivă a diviziei B2B a fost susținută de evoluția vânzărilor depozitului de flori și plante și concentrarea pe distribuția către clienții cu volume mari, unde Grupul Floria lucrează deja cu lanțuri internaționale precum Carrefour, BricoDepot, Selgros și Mega Image.

Anul trecut ne-am propus să ne focalizăm pe dezvoltarea către segmentul B2B, iar astăzi suntem principalul furnizor local de plante și flori pentru hypermarketuri și supermarketuri cu prezență în București și alte 25 orașe ale țării – declară Adrian Ciucur, CEO Grup Floria.

Începând cu 2018, Grupul Floria acționează ca broker de flori activ la nivel național pe segmentul B2B și a devenit alternativă locală la brokerii de flori din Olanda.

Vânzările B2B către clienții key account se desfășoară prin echipa de vânzări dedicată, în timp ce vânzările către IMM se realizează prin intermediul platformei online de comenzi, în care floriștii și reprezentanții florăriilor din toată țara pot comanda florile direct în florărie sau atelier.

Sutele de mii de comenzi, preluate online de la clienți din toată țara și offline în cele șase florării Floria din portofoliul nostru, ne asigură know how valoros privind preferințele românilor în materie de flori și obiceiurile de consum. Această cunoaștere în profunzime a pieței locale ne permite să fim un partener eficient în relația cu marile lanțuri de retail –adaugă Adrian Ciucur, CEO Grup Floria.

Floria.ro își menține ponderea de 30%, cu vânzări de 6.5 milioane de lei

Floria.ro, divizia online a Grupului Floria, și-a menținut ponderea în total la 30%, cu afaceri de 6.5 milioane de lei. Traficul pe dispozitive mobile a ajuns la 66%, în timp ce vânzările înregistrate pe mobile au crescut cu 33%.

Anul acesta ne îndreptăm și mai mult atenția către optimizare site-ului și creștere sustenabilă. Lucrăm deja la îmbunătățirea fluxului de achiziție și avem în plan schimbări ale versiunii de mobil, pentru adaptarea acesteia la comportamentul actual de consum. Promptitudinea serviciilor, alături de design-ul buchetelor, calitatea și prospețimea florilor sunt punctele pe care alocăm resurse permanent, astfel încât experiența clienților și a destinatarilor florilor să rămână foarte specială – declară Marina Popescu, Director General Floria.ro.

Marina Popescu, Director General Floria.ro
Marina Popescu, Director General Floria.ro

În ceea ce privește preferințele clienților, aceștia și-au îndreptat atenția către buchetele cu volum considerabil și diametru de 25-30 cm, care combina flori de sezon diverse. Cele mai vândute au fost buchetele Vise colorate, Pasiune inocentă și Dragoste Nemărginită, topul fiind identic cu cel înregistrat în 2017.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.