Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Grupul Carrefour și WWF România au început anul acesta un parteneriat strategic pe trei ani care are ca scop protejarea a 21.000 ha de păduri

Mai mult decat un plus

De azi, cei doi parteneri s-au aliat pentru a oferi o șansă în plus naturii, prin campania „Mai mult decât un pluș”

WWF lansează colecția de jucării din pădure, Mai mult decât un pluș, iar replici ale mai multor animale sălbatice, cum ar fi bufnițe, căprioare, marmote, iepuri, vulpi, lupi și urși luptă alături de WWF pentru apele, pădurile și speciile sălbatice din România. Plușurile așteaptă să fie luate acasă de către iubitorii de natură, din hipermarketurile Carrefour din București – Carrefour Băneasa, Carrefour Orhideea și Carrefour Colosseum, până pe 31 decembrie 2017.

„Colecția de jucării WWF Mai mult decât un pluș este o selecție specială, creată în cadrul parteneriatului WWF România și Carrefour România, iar fondurile rezultate din vânzarea jucăriilor de pluș se duc în totalitate către WWF România ca donații pentru proiecte de conservare a apelor dulci, pădurilor și speciilor sălbatice din România”, spune Cristina Haită, coordonator parteneriate corporate la WWF România.

Mai mult decat un plus

Prioritățile WWF România sunt protejarea pădurilor, apelor și speciilor sălbatice. Pentru a proteja pădurile, în 2012 WWF a pus bazele legislației care urma să protejeze pădurile virgine și a identificat în ultimii 5 ani 30.000 ha de păduri virgine. De asemenea, a fost printre organizațiile care au luptat pentru includerea celor 24.000 ha de păduri virgine în patrimoniul UNESCO, în iulie ac.

„Pădurile din România adăpostesc o mulțime de animale, unele care au dispărut deja din alte țări, cum ar fi ursul brun. De aceea, pentru a adăuga și o componentă educativă, jucăriile din magazine vor putea fi găsite într-o căsuță specială, cu informații despre speciile sălbatice pe care le reprezintă fiecare pluș și, pentru care luptă fiecare persoană care cumpără o jucărie WWF. De exemplu, 40% dintre urșii Europei trăiesc în România și, alegând un urs de pluș, contribui la protejarea lor susținând eforturile WWF”, a adăugat Alexandra Dumitrescu, Digital Fundraising Coordinator la WWF România.

Protejarea râurilor naturale din România este o altă prioritate a WWF, care luptă pentru salvarea Jiului și pentru refacerea luncii Dunării, 2.000 de ha fiind deja renaturate. În ceea ce privește speciile sălbatice, WWF a readus zimbrii în Munții Țarcu din Carpații Meridionali și luptă pentru combaterea braconajului la sturion, dar și pentru a menține activ singurul orfelinat de urși din Europa.

Asa cum mentioneaza si titlul, Grupul Carrefour și WWF România au început anul acesta un parteneriat strategic pe trei ani, ce are ca scop protejarea a 21.000 ha de păduri, precum și promovarea consumului responsabil și a unui stil de viață sustenabil în rândul clienților, a angajaților și a furnizorilor Carrefour. Pe durata celor trei ani de parteneriat vor fi evaluate în total 21.000 hectare de pădure, cu scopul identificării pădurilor virgine și apoi obținerea statutului de protecție. Pădurile virgine sunt ultimele ecosisteme forestiere în care natura supravieţuieste în forma sa pură, fără a fi afectată semnificativ de intervenția omului. În pădurea virgină trăiesc arbori de toate vârstele, sub coroanele giganților de peste 500 de ani mișună peste 10.000 de specii de animale.

„Jucăriile concepute de WWF și comercializate prin Carrefour în cadrul campaniei Mai mult decât un pluș, reprezintă un cadou inspirat și educativ pentru cel care îl primește, dar și o modalitate prin care contribuim la păstrarea naturii. Carrefour va redirecționa fondurile către WWF România, pentru planurile de conservare a apelor, pădurilor și speciilor sălbatice. Credem în aceste proiecte și ne dorim să le vedem duse la bun sfârșit, dar și să demonstrăm că gesturile mici pot avea un impact mare”, a menționat Andreea Mihai, Director de Marketing & Comunicare, PR & Solidaritate, Dinamică Comercială & Pricing Carrefour, referitor la colaborarea WWF – Carrefour România.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.