Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Grupul AAylex (Cocorico) donează de Paște produse din carne de pui prin intermediul rețelei de Bănci pentru Alimente

Grupul AAylex (Cocorico) donează cu ocazia sărbătorilor de Paște peste 60 de tone de produse din carne de pui în valoare de 2.000.000 lei către programul social Banca pentru Alimente. În curând, produsele Cocorico vor ajunge pe mesele a peste 150.000 de oameni cu cele mai mari nevoi în această perioadă, prin intermediul rețelei naționale a Băncilor pentru Alimente.

Prin această acțiune, Grupul AAylex (Cocorico) se asociază unui dublu demers: de a oferi sprijin persoanelor vulnerabile, prin surmontarea dificultăților de subzistență cu care aceștia sunt confruntați, dar și de a diminua risipa alimentară.

 

cocorico logo nou

“În tot ceea ce întreprindem rămânem consecvenți unor principii și susținem cauze în care credem. Asociația Banca pentru Alimente, prin programele pe care le derulează, contribuie la îmbunătățirea sănătății și calității vieții copiilor.

Cocorico are aceeași preocupare – de a oferi produse de cea mai înaltă calitate, complet naturale și sănătoase. Rețeaua Băncilor pentru Alimente din România este cel mai important liant în misiunea comună de a găsi soluții aplicabile în ceea ce privește susținerea persoanelor, familiilor, aflate sub un nivel de trăi rezonabil și a limitării risipei alimentare”, a precizat Bogdan Stanca, fondator și CEO al Grupului AAylex.

“Banca pentru Alimente are ca misiune colectarea și distribuirea gratuită de produse alimentare către persoanele aflate în dificultate, prin cele peste 400 de ONG-uri colaboratoare. Încercăm, prin ceea ce ne propunem, să luptăm împotriva risipei alimentare, a sărăciei și a excluziunii. Avem ca viziune reducerea risipei alimentare, educarea și distribuirea acestor bunuri către beneficiari aflați în dificultate. Valorile pe care vrem să ne bazăm sunt responsabilitatea, solidaritatea și împărtășirea cu ceilalți. Ne bucurăm să găsim în Grupul AAylex (Cocorico) un partener cu aceleași valori și principii solide ca și ale noastre: solidaritate față de cei vulnerabili, atenția la risipa alimentară și promovarea unui stil de viată sănătos’’, a precizat Gabriel Sescu, președinte Federația Băncilor pentru Alimente din România-FBAR.

Pandemia a adus în prim plan o serie de nevoi și a accentuat starea de sărăcie, în special în comunitățile care prezentau deja vulnerabilități. Tocmai de aceea este necesară o corelare a eforturilor și acțiuni pe mai multe fronturi.

Unul dintre pilonii strategiei Cocorico vizează susținerea consumului responsabil și diminuarea risipei alimentare. În acest scop, compania a dezvoltat conceptul inovator Cocorico “Porții”, care se referă la ambalarea porționată responsabil a produselor sale, ce furnizează necesarul zilnic de proteine, opțiuni gândite să economisească spațiu și să diminueze risipa alimentară, la un preț accesibil și la o calitate remarcabilă.

De asemenea, Grupul AAylex (Cocorico) a dezvoltat un produs unic la nivel mondial, cu o etichetă 100% curată, Cocorico Sausage. Cârnații Cocorico au un profil nutritiv special, cu un conținut natural de aminoacizi esențiali, vitamine și minerale, fără nici un adaos de substanțe chimice, oferind astfel produsului o adresabilitate crescută: copii, tineri, populația adultă activă, seniori.

Deviza Cocorico ‘’Mănâncă bine. Și ești bine.’’ se transpune în furnizarea de produse 100% naturale, fapt certificat de către SGS, o companie cu reputație internațională, care confirmă că pe întreg lanțul de producție nu se folosesc hormoni de creștere, antibiotice, aditivi alimentari, aditivi furajeri sau alte elemente nenaturale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *