Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

GrupSapte aniverseaza 15 ani de experienta pe piata romaneasca de BTL si Field Marketing

GrupSapte, agentie de comunicare integrata de BTL, field marketing si interactiune cu shoperii, aniverseaza 15 ani de experienta pe piata romaneasca. Fondata la Cluj si avand in prezent birouri in toata tara, GrupSapte ofera servicii de sales support, shopper marketing, event marketing, retail audit si production & acquisition si se afla in mod constant in top 3 agentii de BTL in ceea ce priveste cifra de afaceri si numarul de campanii derulate de-a lungul timpului.

Anul trecut, agentia a semnat un parteneriat de afiliere exclusiva pentru Romania, Bulgaria si Moldova cu reteaua internationala EFMP (European Field Marketing Partners), facilitand astfel interactiunea cu pietele de field marketing din Europa.

Cu o cifra anuala de 140 milioane EURO, EFMP reprezinta o retea de parteneriate intre agentii independente de field marketing prezente in 21 de tari din Europa si ofera acestora acces la brief-uri si platforme globale de field marketing, audit, merchandising si solutii inovatoare de raportare online a rezultatelor.

«Credem in continuare ca cea mai mare parte din deciziile de cumparare sa iau la raft, de aceea ne focusam foarte mult pe dezvoltarea proiectelor de ShopAbility, pe o comunicare foarte bine targetata si pe mecanici integrate in mediul digital. De altfel, interactiunea digitala a devenit o componenta constanta in proiectele noastre cu scopul final de a pune brandurile clientilor nostri acolo unde le este locul: in cosul de cumparaturi.» afirma Florina Mihaescu, CEO GrupSapte.

In cei 15 ani, agentia a realizat aproximativ 200 de milioane de contacte cu consumatorii romani in cadrul campaniilor desfasurate pentru clientii sai, prin intermediul angajatilor si a colaboratorilor pe termen scurt ai agentiei.

«Principalele realizari ale agentiei noastre in cei 15 ani de activitate sunt reprezentate de parteneriatele pe care am reusit sa le dezvoltam si sa le mentinem. Avem clienti care ne sunt alaturi de 15 ani si avem in echipa noastra destul de multi membri care lucreaza impreuna cu noi inca din primul an. Suntem constienti de faptul ca increderea acordata ne obliga sa mentinem un standard ridicat al serviciilor oferite de noi, dar si al conditiilor de lucru.» incheie Florina Mihaescu.

Bucuresti, 13.05.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.