Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

GroupM o numește pe Alexandra Constantinescu în funcția de Programmatic Director

GroupM România, liderul global de management al investițiilor în media și parte din WPP Group, o numește pe Alexandra Constantinescu în funcția de Programmatic Director.

Numirea Alexandrei are loc în contextul unificării tuturor soluțiilor de programmatic buying din cadrul Grupului sub un singur leadership. Decizia de consolidare vine în urma creșterii constante a cererii din partea clienților pentru serviciile și produsele de programmatic. De asemenea, este în linie cu prioritatea pe care GroupM o acordă zonei de cumpărare automatizată de publicitate online.

Alexandra Constantinescu, Programmatic Director GroupM Romania
Alexandra Constantinescu, Programmatic Director GroupM Romania

Prin unificarea echipelor, GroupM vizează și o creștere a consistenței în zona operațională a echipei prin eficientizarea și automatizarea continuă a proceselor, procedurilor și a modului de implementare a campaniilor de tip programmatic.

“În ultimii ani am asistat la o creștere de peste 75% a investițiilor în cumpărarea de media în mod programmatic, dar și la o dublare a complexității campaniilor și așteptărilor clienților de la astfel de campanii.
La Xaxis si GroupM oferim servicii și produse de programmatic încă din 2014 și îmi propun ca în perioada următoare să ne consolidăm poziția de lider în piață, păstrând aceleași standarde ridicate și aceeași atenție față de așteptările clienților” – Alexandra Constantinescu, Programmatic Director GroupM Romania.

Alexandra Constantinescu are 9 ani de experiență în digital marketing și s-a alăturat Xaxis, agenție de programmatic din cadrul GroupM, în 2017, odată cu preluarea de către GroupM Romania a implementării locale a campaniilor de tip programmatic. În 2019 a fost numită Head of Xaxis România, coordonând una dintre cele mai puternice echipe din piață.
Responsabilitatea majoră a Alexandrei, din noua sa poziție, este coordonarea echipelor integrate cu scopul dezvoltării de produse si soluții inovatoare bazate pe date, care să răspundă cât mai eficient nevoilor de business ale clienților. La acest moment, GroupM oferă partenerilor săi un număr de 40 de noi produse, cu rezultate calitative semnificative.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *