Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Groupama Asigurări avansează în preferințele românilor și își atinge obiectivul de creștere profitabilă în 2015

Groupama Asigurări a încheiat anul trecut cu rezultate bune, în linie cu obiectivele anuale, devenind una dintre companiile de profil preferate de români și consolidându-și statutul de asigurător cu cel mai mic număr de reclamații la ASF din top 5 companii de asigurări compozite.

La bilanțul finalului de an, rezultatele arată că rata netă de recomandare a Groupama Asigurări a ajuns la 55, iar ponderea clienților foarte mulțumiți a crescut la 77%, conform studiului IRSOP realizat în septembrie 2015. Valoarea primelor brute subscrise s-a ridicat la valoarea de 805 milioane lei, în creștere cu 13% față de anul precedent. Creșterea profitabilă înregistrată de Groupama Asigurări anul trecut, de 13%, este peste nivelul pieței, iar profitul IFRS a ajuns la 23 milioane de lei.

Dezvoltând parteneriatul pe termen lung cu clienții săi – deopotrivă persoane fizice și juridice -, parteneriat bazat pe încredere, onestitate și respect reciproc, Groupama Asigurări a reușit în 2015 să avanseze în preferințele românilor. Potrivit datelor raportate la ASF, în perioada ianuarie – decembrie 2015, Groupama Asigurări a înregistrat 39 reclamații întemeiate, cel mai mic număr din top 5 companii de profil din România. În plus, compania și-a consolidat poziția de lider pe linia asigurărilor agricole, unde ocupă locul unul. Groupama Asigurări se află pe locul doi pe linia CASCO și trei pe Property.

„Ne dorim o creștere profitabilă și sustenabilă pe termen mediu și lung în timp ce continuăm să câștigăm preferința românilor, iar rezultatele din 2015 ne arată că suntem pe drumul cel bun. Suntem în continuare unul din liderii pieței de asigurări din România, din ce în ce mai mulți clienți optează pentru produsele și serviciile de calitate și flexibile, adaptate nevoilor lor, pe care le oferim și ne-am atins obiectivele de creștere profitabilă. Cei mai importanți parteneri ai noștri sunt clienții și ne angajăm să le asigurăm continuitatea firească a activităților cotidiene în cazul producerii unui eveniment neprevăzut, dar și să venim în întâmpinarea lor cu produse adaptate nevoilor lor. Totodată, intenționăm să ne întărim poziţiile strategice și să câștigăm preferinţa realǎ și ridicată a clienților și partenerilor noștri în distribuție – bănci, brokeri și companii de leasing, în acord cu valorile care ne ghidează: solidaritate, proximitate, responsabilitate și performanță”, a declarat François Coste, Director General al Groupama Asigurări.

Evoluția Groupama Asigurări  în 2015:
► Linia Asigurărilor Non-Viaţă a avut o contribuţie de 759 milioane lei, în creştere cu 14% faţă de perioada similară a anului trecut, în timp ce rezultatul tehnic net după comisionare s-a îmbunătăţit cu 14%, datorită îmbunătățirii rezultatelor pe toate liniile de business.
        • Linia CASCO a avut o contribuție stabilă, de 336 milioane de lei;
        • Segmentul Property, inclusiv Agro, a crescut cu 16% până la 191 milioane lei, asigurările agricole fiind în creștere cu 41%, iar asigurările pentru persoane juridice, cu 20%;
        • Asigurările de sănătate şi accidente au crescut cu 44% până la 15 milioane lei, ca urmare a creşterii progresive a portofoliului de clienţi, până la 50.000 de persoane asigurate;
        • Linia Alte asigurări Non-viaţă, Transport, Răspunderi civile, Travel și Riscuri Financiare a înregistrat o creştere de 10%, până la 42 milioane lei (cu o creştere mai importantă, de 25%, pe segmentul Travel).
► Pe linia Asigurărilor de Viaţă, primele brute subscrise au crescut cu 6% până la 46 milioane lei.

În 2016, Groupama Asigurări se va concentra pe livrarea celor mai bune servicii clienților, pentru a le câștiga preferința și pe consolidarea relațiilor cu toți partenerii săi. Totodată, compania își menține obiectivul de creștere profitabilă, urmărind o creștere a veniturilor de 5% și un profit de 27 milioane de lei, prin consolidarea poziției pe liniile CASCO, asigurări de locuință și Property și acordând o atenție sporită segmentului asigurărilor de persoane.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.