Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

GRF+ este prima agenție de comunicare din România membru AMEC

Paul Kasprovschi, Research & Evaluation Director GRF+

GRF+, agenția de consultanță pentru branduri și businessuri relevante în societate, a devenit prima agenție de comunicare din România membru al Asociației Internaționale pentru Evaluarea și Măsurarea Comunicării. AMEC este cel mai mare corp profesional specializat în cercetare, evaluare, analiză și insighturi pentru comunicare și este organizația fondatoare a Principiilor de la Barcelona, ce dau direcția evoluției zonei de planificare și măsurare a impactului în industria de marcom.

Aderarea la rețeaua de membri AMEC înseamnă pentru consultanții GRF+ o infuzie de cunoaștere, metodologii și instrumente de cercetare & evaluare și nu în ultimul rând acces preferențial la structura de training și perfecționare, precum și la grupurile de sharing și bune practici din cadrul AMEC. Obiectivul GRF+ este să transfere toată această valoare clienților săi printr-un produs de consultanță superior, cu soluții robuste, măsurabile și conectate cu obiectivele de business și de impact social ale organizațiilor.

Din contextul adoptării standardului AMEC face parte și formarea și certificarea directorului de Cercetare și Evaluare GRF+ în cadrul AMEC College.

Paul Kasprovschi, Research & Evaluation Director GRF+
Paul Kasprovschi, Research & Evaluation Director GRF+

„Calitatea noastră de membri AMEC ne oferă acces continuu la expertiză, metodologii și insighturi actuale și relevante la nivel internațional. O preocupare pentru noi acum este să transferăm această valoare către toți colegii din agenție, pentru ca ei să o valorifice la maximum în campaniile dezvoltate și să mai adauge o rotiță în mecanismul industriei de comunicare din Româna. Astfel, produsul oferit în piață de GRF+ nu tratează cercetarea și evaluarea ca module de sine stătătoare, ci ca parte integrantă în strategie, în contextul în care noi și industria noastră trebuie să fim conectați la modul în care apropierea de data schimbă comportamentele publicului și modelele de influențare a deciziilor de consum,” a declarat Paul Kasprovschi, Research & Evaluation Director GRF+.

„Suntem încântați să avem alături de noi GRF+ ca prima agenție de PR din România membru AMEC. Ne dorim foarte mult și ne îndreptăm atenția atât către o zonă de maximizare a oportunităților GRF+ în cadrul AMEC, cât și la și la felul în care rețeaua devine tot mai valoroasă cu fiecare membru ce ni se alătură,” a spus Julie Wilkinson AMEC Executive.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.