Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Grey a castigat contul Bosch

Grey a castigat la finele anului 2007 contul de strategie si creatie pentru Bosch, cont ce a fost gestionat pana la acel moment de catre agentia Notorious Advertising. 

In urma unei competitii foarte stranse, Grey a fost aleasa agentia ce se va ocupa de comunicarea integrata a companiei: Creatie, ATL si BTL  partea de media ramanand in continuare agentiei OMD.
"Provocarea lansata de Bosch la sfarsitul lui 2007 prin 3 brief-uri structurate si cu obiective clare, dar si experienta pe categorie a agentiilor concurente ne-a mobilizat sa ne dorim mult acest client. A fost un pitch castigat in mod clar datorita frumusetii unor idei creative, eficiente, pornite dintr-o gandire strategica corecta. Am simtit din prima clipa ca suntem pe aceeasi lungime de unda cu clientul. Si sunt sigur ca ‘suflul’ unei noi agentii de creatie va fi simtit nu numai pentru brandurile Bosch, dar si pe categorie." a declarat Razvan Medrea, Account Director

Agentia Grey va dezvolta mai multe campanii diferentiate avand in portofoliu toate diviziile Robert Bosch: Auto, Scule Electrice, Termotehnica (cu marcile Junkers si Buderus) si Security Systems, .

Echipa Grey care se va ocupa de contul Bosch este formata din: Cristiana Spataru – Client Service Director, Razvan Medrea – Account Director, Mihaela Bourceanu – Account Manager, Florentina Ciocanea – Account Supervisor, Ciprian Bota – Account Executive; Mirela Loghin – PR Director, Georgiana Stanciu – PR Manager; Claudiu Dobrita  si Stefan Vasilache – Cretive Directori; Alexandru Micu, George Grosescu – Art Directori, Mihai Fetcu – Senior AD, Costin Calugaru, Elena Negrescu, Cosmin Nicolae – Copy

Înfiinţată în 1992, agenţia Grey Bucharest se află în topul primelor agenţii de publicitate full-service din România. Cu un număr de aproape 100 de angajati şi un portofoliu larg de clienţi, Grey România, parte a WPP, asigură servicii de comunicare integrată pentru mărci renumite la nivel naţional şi internaţional: Kent şi Dunhill – British American Tobacco; Aquafresh, Sensodyne, Lactacyd, Coldrex, Corega, Parodontax şi Corsodyl – GlaxoSmithKline; Nokia; Pantene, Londa, ACE, Lenor, Mr. Proper, Fairy –  Procter & Gamble, Hochland; ROMTELECOM şi ClickNet, Cosmopolis, Butan Gas si Bosch.  si servicii specializate de PR, shopper marketing, direct marketing si evenimente.

Compania care a fost infiintata in Stuttgart in 1886 de catre Robert Bosch (1861-1942) sub numele “Atelier de mecanica fina şi inginerie electrica” este astazi cel mai important producator in industria tehnicii pentru autovehicule, a tehnicii industriale, a bunurilor de larg consum si tehnicii pentru cladiri, si numara aproximativ 260 000 de angajati. Grupul Bosch cuprinde compania Robert Bosch GmbH si aproximativ 300 de filiale si reprezentante regionale in peste 50 de tari. Bosch investeşte mai mult de trei miliarde € in fiecare an in cercetare si dezvoltare, iar in anul 2006 a inregistrat peste 3 000 de patente in intreaga lume.

Bucuresti, 21.01.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.