Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Granini cucereste Romania cu Caravana fructelor

Dupa ce a lansat campania verii, "Ziua Nationala a Fructelor", Granini anunta Caravana Fructelor, unica de acest gen si cea mai ampla din Romania. Destinatia finala a traseului national va fi Bucuresti, Parcul Herastrau, unde pe 18 iunie va avea loc cea mai mare sarbatoare dedicata vreodata fructelor care ne coloreaza viata.

In perioada 21 mai – 18 iunie Granini va vizita 46 de orase din tara, aducand bucuria celebrarii si culorilor fructelor care ne inveselesc zi de zi. Caravana va traversa doua orase pe zi si se va opri in fiecare cate trei ore, in intervalul 10.00–13.00 si 17.00–20.00, timp in care locuitorii vor primi sticle de Granini 0.5L pentru a gusta aromele sucului cel mai iubit de fructe, alaturi sticker-ul dedicat "Ziua Nationala a Fructelor".

Pana acum, Caravana a oferit 1800 de sticle de suc, in patru sortimente: visine, portocale, mere-coacaze si piersici. In ceea ce priveste locatiile, 18 orase au fost deja vizitate, fiind incluse in circuitul Granini: Targoviste, Ploiesti, Slatina, Craiova, Tg. Jiu, Drobeta Turnu Severin, Resita, Hunedoara, Deva, Alba Iulia, Turda, Zalau, Baia Mare, Bistrita, Medias, Sighisoara, Fagaras si Sfantu Gheorghe.

Harta traseului si urmatoarele destinatii sunt disponibile pe site-ul oficial al campaniei, www.ziuanationalaafructelor.ro, de unde toti iubitorii de fructe pot afla ziua in care Caravana Granini va poposi pentru cateva ore in orasul lor.

Granini este un produs de inalta calitate, 100% natural, apreciat în peste 74 de tari pentru atributele sale: fara coloranti, fara conservanti, fara fructe si legume modificate genetic. Produsele Granini pastreaza gustul autentic si natural al fructelor si brandul este in mod continuu interesat de evolutia preferintelor consumatorilor pentru a oferi energie si stare de bine prin calitatea produselor.

Bucuresti, 01.06.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.