Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Grafica animata in noua campanie de imagine MOL Romania

Începând cu 15 septembrie, MOL România lansează o nouă campanie de imagine axată pe valorile sale cheie şi care are drept scop poziţionarea sa în topul companiilor energetice internaţionale ce oferă carburanţi ultramoderni în România.

Campania este susţinută în planul comunicării de un spot TV, machetă în presa scrisă şi bannere web.

În spotul TV, prin intermediul graficii animate, privitorul parcurge tot procesul tehnologic de obţinere a carburanţilor, de la explorare, rafinare şi până la retail în cadrul benzinărilor din România, punându-se accent pe performanţele produselor finale.

Campania a fost realizată de Young&Rubicam Budapesta: „Din punct de vedere tehnic, a fost o sarcină dificilă deoarece MOL dorea să comunice mesaje complexe într-un mod simplu şi uşor de înţeles. Trebuia să arătăm foarte clar ce înseamnă MOL şi ce poate oferi consumatorului român. De asemenea, am vrut să venim cu elemente noi pentru a ne distinge în peisajul aglomerat al comunicării actuale”, spune directorul de creaţie László Falvay.

“Campania îşi doreşte să poziţioneze brandul premium MOL pe o piaţă foarte dinamică şi competitivă, cum este cea românească, iar agenţia de creaţie a găsit, prin grafica animată, un mod foarte prietenos de a prezenta toate activităţile mai puţin cunoscute, specifice unei companii petroliere”, spune Eva Csog, coordonator PR MOL România.

Campania va fi prezentă până pe 26 octombrie pe posturile TV Antena 1, Antena 3, Realitatea TV, Sport.ro, National Gheographic, în publicaţiile Academia Caţavencu, Pro TV Magazin, Ziarul Financiar, Business Standard, Pro Motor, Săptămâna Financiară, Auto Motor şi Sport, HBO Magazin, dar şi în publicaţii de limba maghiară şi pe site-urile evenimentulzilei.ro, gandul.info, realitatea.net, protv.ro, ele.ro.

Bucuresti, 15.09.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.